کد خبر : 33861
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 17:00

مسعود سعادتی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی

مسعود سعادتی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی

مسعود سعادتی، فرماندار سابق شهرستان میانه، به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

مسعود سعادتی، فرماندار سابق شهرستان میانه، به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی منصوب شد. سعادتی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان است. او همچنین سابقه تدریس در مدارس عجب‌شیر و تبریز، مدیریت گروه‌های آموزشی و تالیف دو کتاب در حوزه آموزش و پرورش را دارد.

سعادتی در مراسم معارفه خود بر لزوم توجه به کیفیت آموزش و پرورش و رفع مشکلات این حوزه تاکید کرد و گفت که تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش استان انجام خواهد داد.

انتصاب مسعود سعادتی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، امید را در دل معلمان و دانش‌آموزان این استان زنده کرد. آنها امیدوارند که سعادتی بتواند با اتکا به دانش و تجربه خود، تحولی در وضعیت آموزش و پرورش استان ایجاد کند.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، در اولین ساعات کاری خود با شهدا تجدید میثاق کرد.

مسعود سعادتی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، امروز در اولین ساعات کاری خود در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با شهدا تجدید میثاق کرد. او در حاشیه این برنامه گفت: «اگر امروز توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان‌گذشتگی آنهاست. ما در اولین ساعات کاری در گلزار شهداء حاضر شدیم تا ماموریت کاری خود را با آرمان‌های شهدا پیوند دهیم و در مسیر گهربار این عزیزان گام برداریم.»

سعادتی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: «وظیفه و رسالت ما این است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.»

گفتنی است مسعود سعادتی در ایام گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان حججی و صارمی، روز شهدای مدافع حرم و روز خبرنگار با حضور در قبور مطهر شهدای مدافع حرم و خبرنگار نیز با این شهیدان والا مقام تجدید میثاق کرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.