کد خبر : 33891
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 12:39

اولین زمین فوتبال ساحلی تبریز افتتاح شد

اولین زمین فوتبال ساحلی تبریز افتتاح شد

اولین زمین فوتبال ساحلی شهر تبریز در پارک قوناخلارباغی افتتاح شد.

این زمین چند منظوره ۱۲۹۰ متر مربعی با اعتبار ۱.۸ میلیارد تومان ساخته شده است و برای ورزش های فوتبال ساحلی، کشتی، کبدی و والیبال قابل استفاده است. این زمین با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد و اولین زمین فوتبال ساحلی در تبریز است.

در بازدید دیگری که در قالب هشتمین قرار خدمت از دور چهار قرارهای خدمت شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ انجام شد، شهردار تبریز بر نصب روزشمار برای پروژه ساختمان آتش نشانی در بلوار شهید بابایی تاکید کرد. این ایستگاه با ۱۶۰۰ متر عرصه و ۶۰۰ متر زیربنا در یک طبقه در حال اجراست که فاز نخست آن تا دو ماه آینده تکمیل می شود. اعتبار اولیه برای این پروژه ۷.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است. هدف از احداث ایستگاه آتش نشانی در جاده فرودگاه ایجاد فضای ایمن برای شهروندان و اهالی کسب و کار در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ است.

شهردار تبریز همچنین از روند مقاوم سازی و بهسازی پل آجی چای بازدید کرد. این پل با طول ۱۳۷ متر و عرض ۱۱ متر شامل ۲۴ ستون بوده که عملیات مرمت یک لاین آن تا ۱۰ روز به اتمام می رسد و در صورت تامین اعتبار اجرای پروژه تا پایان مهر سال جاری پایان می یابد.

یادمان شهدای گمنام یکی دیگر از پروژه های واقع در پارک صنعت قراملک با ۵۰ مترمربع عرصه با صرف ۱.۸ میلیارد تومان هزینه در دست اجرا بوده و هفته آینده به بهره‌برداری می رسد. همچنین بازسازی کامل پارک صنعت، رنگ آمیزی جداول، رختکن ها، فنس کشی و برق ساختمان در کنار زمین های بسکتبال و والیبال این مجموعه در حال آماده سازی است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.