کد خبر : 3391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 5:17

توسعه زیرساخت‌های ورزشی، پاسخ به نیازهای قشرجوان جامعه

توسعه زیرساخت‌های ورزشی، پاسخ به نیازهای قشرجوان جامعه

معاون فنی وعمرانی شهردار تبریز، توسعه زیرساخت های ورزشی را پاسخ به نیازهای قشر جوان جامعه دانست.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله پور، با تاکید بر این که پروژه های عمرانی شهرداری در حوزه های مختلف، بدون هیچ وقفه ای در حال اجرا است، گفت: یکی از زمینه هایی که نیاز به توسعه و پیشرفت دارد، حوزه ورزش است؛ چراکه برای داشتن جامعه ای سالم با جوانانی با نشاط، وجود امکانات و زیرساخت های ورزشی، یک ضرورت است.
وی در ادامه افزود: هدف اصلی شهرداری تبریز، توزیع امکانات ورزشی در سراسر شهر است و چه زمینه ای بهتر از زمین‌های خاکی فوتبال در محلات که ساماندهی و بهسازی شده، با بهترین امکانات و وضعیت در اختیار جوانان گذاشته شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، با اشاره به زمین های چمن مصنوعی در حال احداث، تصریح کرد: زمین فوتبال ابوذر، زمین فوتبال منطقه فرودگاه، زمین ورزشی تلاش و زمین ورزشی ارم، از جمله زمین های خاکی محلات هستند که تبدیل به رمین چمن مصنوعی شده اند و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.
وی ادامه داد: علاوه بر این پروژه ها، زمین های ورزشی دیهیم، پاس و عون بن علی نیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰حدود درصد در حال اجرا هستند.
عبداله پور به بیان اهداف اصلی شهرداری از اجرای این پروژه ها پرداخت و خاطرنشان کرد: تبریز، به عنوان یکی از مناطق استعدادخیز در ورزش فوتبال مطرح است؛ اما متاسفانه به دلیل نبود زمین های مناسب در مناطق مختلف، استعدادهای نوجوانان و جوانان شهر شناسایی نمی شد و عملا، بهره برداری و پرورش این استعدادها غیرممکن بود.
وی همچنین گفت: بر این اساس، عمده طرح‌های ورزشی شهرداری تبریز با محوریت ساماندهی و تبدیل به احسن زمین‌های ورزشی خاکی در محلات طراحی و اجرا گردید.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، به دیگر پروژه های ورزشی در حال اجرا اشاره و اضافه کرد: ورزشگاه ۵هزار نفری الغدیر با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد، یکی از یزرگترین فضاهای ورزشی تبریز است؛ در کنار آن، احداث سالن ویژه ای برای ورزشهای رزمی در حال مطالعه است.
عبداله پور در پایان، اظهار امیدواری کرد با توسعه فضاهای ورزشی شهر، نیازهای قشر جوان و نوجوان جامعه به این فضاها، تامین گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.