کد خبر : 33925
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 12:34

چهار پارک محله‌ای در ضلع جنوبی پارک باغشمال احداث می‌شود

چهار پارک محله‌ای در ضلع جنوبی پارک باغشمال احداث می‌شود

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: داخل اراضی ارتش در ضلع جنوبی پارک باغشمال، احداث ۴ پارک محله ای در مجموع به مساحت یک و نیم هکتار آماده سازی شده است.

اکبر پورخردمند با اشاره به مساحت کلی ۴ هکتاری ضلع جنوبی پارک باغشمال افزود: در کنار جانمایی ۴ پارک محله ای، ۸۵ قطعه زمین با کاربری های خدماتی و تجاری نیز قطعه بندی شده و آماده ساخت و ساز است.

وی اظهار کرد: اراضی۵۳ هکتاری پادگان سابق ارتش جهت ایجاد کاربری‌های مسکونی، تجاری، خدماتی  و آموزشی از آغاز فرآیند صدور پروانه ساخت برای قطعات تفکیکی این اراضی در ضلع جنوبی پارک باغشمال آماده‌سازی شده است.

پور خردمند با اشاره به اینکه فرآیند صدور مجوز ساخت و پروانه ساختمانی آغاز شده است، گفت: برای تمامی ۸۵ قطعه تفکیک شده، ۴ طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ عمومی لحاظ شده است.

وی همچنین افزود: احداث ۲ رشته خیابان ۲۴ و ۳۰ متری از مهمترین اقداماتی است که در داخل این اراضی انجام گرفته است که این امر باعث می شود تا عبور و مرور در داخل این سایت به سهولت انجام شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز، همچنین از احداث ۳ واحد پارکینگ طبقاتی در داخل این سایت خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع راه بندان در خیابان‌های پیرامونی این مجموعه به ویژه در خیابان آزادی علاوه بر احداث ۳ واحد پارکینگ طبقاتی در داخل این سایت تمامی واحدهایی که برای آنها پروانه ساخت صادر خواهد شد مکلف به تامین پارکینگ در داخل واحد احداثی است.

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۳ قطعه از اراضی ضلع جنوبی پارک باغشمال مجوز ساخت صادر شده است، تاکید کرد: برای مثال مساحت یکی از این قطعات، ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع است و طبق پروانه ساختمانی صادر شده،  قابلیت پذیرش ۶۰۰ خودرو را خواهد داشت.

پورخردمند تصریح کرد: احداث این پروژه توسط مالک، هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان قابلیت جذب سرمایه دارد و  برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم ظرفیت اشتغالزایی دارد. ()

برچسب ها :


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.