کد خبر : 33949
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 11:27

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ با راهبرد پروژه‌های ماندگار

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ با راهبرد پروژه‌های ماندگار

همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، با تعریف پروژه های ماندگار در راستای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی برگزار می شود.

یعقوب هوشیار در دیدار با علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، با تعریف پروژه های ماندگار و ایجاد درآمدهای پایدار در راستای توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ بخش خصوصی در توسعه شهر و استان، افزود: مجلس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها را به عنوان اصلی‌ترین منبع درآمد شهرداری ها تعریف کرده که تلاش می کنیم با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف صنعتی – اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی، مدیریت شهری و دیگر حوزه ها ضمن ایجاد اشتغال درآمدهای پایدار در مسیر توسعه تعریف کنیم.

شهردار تبریز گفت: در این زمینه علاوه بر شهرداری اتاق بازرگانی، دانشگاه و صنایع دانش بنیان، مشارکت خوبی با شهرداری دارند که در بررسی، برنامه ریزی و تدوین پروژه های سرمایه گذاری نتایج قابل توجهی کسب شده است.

علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران، نیز در این دیدار گفت: تبریز در میان مردم کشور ترکیه شهری دوست داشتنی و محبوب است و بطور استراتژیک هم ظرفیت‌های بالایی دارد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در تبریز در کشورهای اطراف و همسایه بویژه ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان استفاده شود.

بیگدلی خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری برای برگزاری پیش نشست هایی قبل از آن ماه برای آشنایی سرمایه گذاران با پتانسیل های تبریز و برنامه ریزی و مطالعه کافی اقدام مثبتی است تا سرمایه گذار با خاطری آسوده در این همایش شرکت و دارایی خود را هزینه کند.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: وزارت امور خارجه آماده است در بحث سفارت، کنسولگری و ظرفیت‌های ایرانیان خارج از کشور در این همایش همکاری‌های لازم را انجام دهد.

همایش بین‌المللی فرصت‌ ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.