کد خبر : 33966
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 11:15

اجرای ۱۰ پروژه کلان شهری با ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار

اجرای ۱۰ پروژه کلان شهری با ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از اجرای ۱۰ پروژه کلان شهری در حوزه‌های مختلف خدماتی، رفاهی با ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد.

ناصر اسماعیل زاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: پروژه ۱۵۰۰ واحدی مسکن در شهرک جوانان با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار بزرگترین پروژه خدماتی شهرداری تبریز در حوزه مسکن است که در زمین به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع همزمان با هفته دولت امسال آغاز و ۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این پروژه در راستای ساماندهی بافت ۴۸ هکتاری پرخطر شمال تبریز و با هدف ساخت مسکن استانداراد و ایمن احداث می‌شود.

اسماعیل‌زاده افزود: تقاطع غیرهمسطح میدان معلم به عنوان یکی از پروژه‌های ترافیکی شهرداری تبریز در سال جاری با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه به طول ۷۸۰ متر و عرض ۱۶ متر و مساحت ۱۲ هزار و ۴۸۰ مترمربع با ۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که عملیات اجرایی آن همزمان با هفته دولت آغاز شده است.

وی اضافه کرد:تقاطع غیرهمسطح قراملک نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های ترافیکی شهرداری تبریز در سال جاری با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه به طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۱ متر و مساحت ۱۵ هزار و ۱۲۰ مترمربع با ۲ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه نیز همزمان با هفته دولت سال جاری آغاز و عملیات اجرایی آن مطابق برنامه‌ریزی اولیه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای کاهش بار ترافیکی غرب و جنوب غرب تبریز و تسهیل تردد شهروندان اجرایی می‌شود که تلاش داریم در اسرع وقت به اتمام برسد.

اسماعیل زاده با اشاره به احداث هفت سالن ورزشی در در خیابان‌های انقلاب، فضیلت، کجاباد، خلجان، میلاد، شمس، و چاوان نیز گفت: بر اساس سیاست‌های شهردار تبریز در توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی، عملیات اجرایی هفت سالن ورزشی با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان در مناطق یادشده توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان آغاز شده و از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

وی تأکید کرد: بر اساس اعتماد شهردار تبریز به توان تخصصی مجموعه پیش‌ساخته آذربایجان، این پروژه‌های عمرانی به همراه چندین پروژه بزرگ و کوچک دیگر به صورت شبانه‌روزی در دست اجراقرار دارند و تلاش داریم در اسرع وقت نسبت تکمیل و بهره‌برداری از آنها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اشاره به روش اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح به صورت سگمنتال تأکید کرد: برای اولین بار در شمال غرب کشور شهرداری تبریز از روش سنتی اجرای پل عبور کرده و با بهره‌گیری از روش سگمنتال اقدام به احداث پل‌های روگذر می‌کند که علاوه بر سرعت اجرا و کیفیت بالا، زیبایی بصری پروژه‌ها نیز در این روش مورد توجه قرار می‌گیرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.