کد خبر : 34028
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 14:13

برنامه های شهرداری تبریز در آستانه بهار تعلیم و تربیت

برنامه های شهرداری تبریز در آستانه بهار تعلیم و تربیت

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز برنامه های این معاونت در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش آی نیوز ، مهندس جواد صدیقی در تشریح برنامه های طرح استقبال از مهر اظهار داشت: در راستای دستورات شهردار کلانشهر تبریز طرح استقبال از مهر با آیتم های متنوع و اساسی خدمات شهری در تمامی مناطق دهگانه در حال اجراست .
صدیقی گفت: از موضوعات مهم در آستانه آغاز سال سالتحصیلی و بازگشایی مدارس ، ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس پاکسازی ورودی های مدارس و دانشگاهها، زیباسازی معابر پیرامون مدارس، ضدعفونی، سمپاشی، لایروبی و شستشوی جوی ها و کانالها، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده جلوی مدارس است که توسط اکیپ های خدمات شهری مناطق در حال اجراست
وی افزود: لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، رفع خطر و حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری و پل ها، پاکسازی و رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، لایروبی کانال‌ها و جوب ها، امحاء دیوار نوشته‌ها، شستشوی دیوارها و نرده‌های مدارس از دیگر آیتم های مورد اجرا در قالب این طرح خواهد بود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از روشنایی پارک ها و محل بازی کودکان اظهار داشت: نگهداری و تعمیر المان ها و روشنایی های محل بازی کودکان، توجه ویژه به بهداشت محیط و سبزینگی در محل های تردد کودکان از جمله مدارس، فضاهای بازی، درمانگاهها از مسائلی است که هم در قالب طرح استقبال از مهر و هم در طول سال در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.
طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ تا آغاز سال تحصیلی و اجرای تمامی آیتم های مورد نیاز در پیرامون مدارس سطح شهر توسط معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا خواهد شد.

برنامه های شهرداری تبریز

صدیقی

صدیقی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز برنامه های این معاونت در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز برنامه های این معاونت در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.