کد خبر : 34037
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 23:19

دفاعیه دوباره نصیرزاده از مقررات نقل و انتقالات

دفاعیه دوباره نصیرزاده از مقررات نقل و انتقالات

هوشنگ نصیرزاده می‌گوید با توجه به شرایط اقتصادی ایران، باشگاه‌ها نباید خودشان را با باشگاه‌های عربستانی مقایسه کنند.

به گزارش آی نیوز به نقل از ورزش سه ، دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران همچنان مورد انتقاد بسیاری از بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ برتر قرار دارد. هوشنگ نصیرزاده، سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، در واکنش به این انتقادات اظهار داشت: هر چیز جدیدی با مقاومت روبرو است و این دستورالعمل‌ها هم با مقاومت روبرو است. من فکر می‌کنم سال بعد ممکن است کمی شدیدتر هم شود، چون این فوتبال بی پول است و نمی‌توانیم اجازه بدهیم برخی پول زیادی خرج کنند و عده‌ای پول کمتر. برخی بازیکنان علاقمند هستند به باشگاه‌هایی بروند که بیشترین پول را می‌دهند و با این شرایط خود به خود باشگاه‌های دیگر خالی می‌شود.

او ادامه داد: اگر باشگاهی به خاطر پرداخت پول زیاد و جذب بازیکنان زبده در مسابقات برنده شود، به مفهوم قابلیت‌های یک مدیرعامل تلقی می‌شود اما در باشگاه‌های دیگری که نتوانسته‌اند از بازیکنانی با مبالغ بالا استفاده کنند، می‌گویند شما مدیرعامل قوی نبودی. الان برد و باخت را به مدیرعامل‌ها هم مرتبط می‌دانند، در حالی که برخی بازیکنان قیمت‌های نجومی دارند و خودشان هم با دلار می‌سنجند؛ برخی بازیکنان یک میلیون دلار و برخی یک و نیم میلیون دلار. به همین دلیل فدراسیون فوتبال باید به گونه‌ای جلوی این مسائل را بگیرد که همه بتوانند متناسب وارد شوند.

نصیرزاده در واکنش به اینکه با این شرایط باشگاه‌های ایرانی توانایی رقابت با باشگاه‌های عربستانی را نخواهند داشت، گفت: فعلا اینطور است. ما می‌توانیم بر اساس مسائل مالی و شاخص تورم خودمان و پولی که به ورزش اختصاص می‌دهیم، صحبت کنیم. ممکن است چند سال دیگر از ما بگیرید که وضع اقتصادی بهتری باشد و آن زمان می‌توانم بگویم بهتر می‌شود. الان با تولید ناخالص ملی و تحریم‌هایی که داریم، قابلیت ما برای خرج کردن در حوزه ورزش همینقدر است. شما می‌خواهید خودتان را با کشوری که تحریم نیست و ۱۲ میلیون بشکه نفت در روز صادر می‌کند بسنجید که این درست نیست. شما فوتبالی صحبت می‌کنید اما نگاه ما باید یک نگاه حاکمیتی هم باشد.

دفاعیه دوباره نصیرزاده

دفاعیه دوباره نصیرزاده

دفاعیه دوباره نصیرزاده

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.