کد خبر : 34068
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 13:02

هم افزایی شورا و شهرداری نقطه عطف تحقق توسعه فضای سبز شهری

هم افزایی شورا و شهرداری نقطه عطف تحقق توسعه فضای سبز شهری

شهردار تبریز ضمن تاکید بر اجرای دقیق مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه فضای سبز و احصا مشکلات شهری با هم افزایی مدیریت شهری محقق شده است.

یعقوب هوشیار در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: تعیین خط مشی و سیاستگذاری های کلان شهرداری تبریز بر اساس مصوبات پارلمان شهری است و طرح “قرار خدمت” در مناطق دهگانه با هدف اجرای دقیق این مصوبات بنا شده است.

وی با بیان اینکه اصل تعامل مهمترین مولفه نظام حکمرانی شهری است، ادامه داد: شهر تبریز به امانت در اختیار مدیریت شهری قرار دارد و با روحیه همگرایی توسعه فضای سبز شهری را محقق خواهیم کرد.

هوشیار عنوان کرد: از انتقادات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز استقبال می کنیم و به منظور تقویت این هم افزایی، شهرداری خارج از مصوبات شورا هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

شهردار تبریز تصریح کرد: معضلات و موانع برنامه راهبردی حوزه فضای سبز شهرداری در جریان اجرای طرح نگهداشت شهری احصا شده و رفع آن ها نیازمند مصوبات تازه ای از سوی پارلمان شهری است.

هوشیار در این خصوص به محدوده استحفاظی دانشگاه تبریز و پایگاه دوم شکاری اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی این بلوک های شهری ایجاد تعامل های بین بخشی در کنار اخذ مصوبات ویژه ای از سوی اعضای شورای اسلامی ضروریست.

وی خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز تبریز محصول زحمات سال‌های گذشته است و مدیریت شهری برای افزایش آن چندین پروژه عمرانی را آغاز کرده است.

هوشیار با بیان اینکه سیاست شورای شهر و شهرداری کاهش و رفع مشکلات شهری است اضافه کرد: به صورت مستمر پارک‌های سطح شهر را رصد می‌کنیم و برای رفع معضلات در حوزه حمل و نقل، عمران، و فصای سبز اهتمام جدی داریم.

شهردار تبریز همچنین به شرکت تازه تاسیس شده در حوزه فضای سبز، بر اساس مصوبه شورای شهر تبریز اشاره کرد و گفت: حل مشکلات موجود در ارتباط با این شرکت نیاز به گذر زمان است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.