کد خبر : 34072
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 13:19

ایمن سازی حریم مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

ایمن سازی حریم مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز از آغاز اقدامات لازم جهت ایمن سازی حریم مدارس همزمان با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

 مهدی یوسفی در جلسه مشترک با معاون حمل ونقل شهردار ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: این طرح با همکاری مناطق دهگانه شهرداری، معاونت و سازمان های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل در سطح شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های اصولی، علمی و اساسی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است چرا که ایمنی به خصوص ایمنی حمل و نقل دانش آموزان بر اساس دستور شهردار تبریز در لیست اولویت های پروژه های حمل ونقل و ترافیک است.

یوسفی افزود: هم اکنون عملیات ایمن سازی حریم مدارس در سطح شهر تبریز با اجرای خط کشی های دوجزیی، عابر پیاده و خط نوشته و همچنین نصب تجهیزات مورد نیاز ترافیکی در معابر، تقاطع ها، میادین و دوربرگردانها و همچنین اصلاحات هندسی لازم آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یکی از شیوه های روان‌سازی جریان‌های ترافیکی بهینه بودن پارامترهای ترافیکی بوده که به لحاظ عملکردی و کنترلی نقش مهمی در ایمن سازی و کاهش تصادفات و افزایش مطلوبیت سفرهای شهری دارد.

در این جلسه اقدامات شهرداری در فصل بازگشایی مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با بازگشایی مدارس و با توجه به اهمیت ایمن سازی حریم مدارس؛ برنامه ریزی های اصولی، علمی و اساسی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.