کد خبر : 34083
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 11:49

شبکه‌های آبیاری قطره‌ای حوزه فضای سبز اصلاح می‌شود

شبکه‌های آبیاری قطره‌ای حوزه فضای سبز اصلاح می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اصلاح و رسیدگی به وضعیت شبکه‌های‌ آبیاری قطره‌ای حوزه فضای سبز خبر داد.

 سیامک آسیایی در بازدید از روند اصلاح و بهسازی شبکه آب خام فضای سبز تبریز خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضع آبیاری فضاهای سبز شهری به ویژه انبوه‌کاری‌های پیرامونی شهر تبریز و بهبود وضع کیفی درختان، طرح بهسازی و اصلاح شبکه‌های آبیاری قطره‌ای سطح شهر در حال انجام است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح حذف تدریجی آبیاری درختان با تانکر و مکانیزه شدن روش‌های آبیاری در سطح شهر، افزود: استفاده از روش‌های نوین و مکانیزه کردن روش‌ آبیاری از اهداف و برنامه‌های اصلی حوزه فضای سبز تبریز است که با توجه به کمبود منابع آبی و لزوم مدیریت بهینه آن بطور جد در سطح فضاهای سبز شهری در حال انجام است.

آسیایی در این خصوص به توسعه ۷۲ کیلومتری در سالجاری و بهسازی و اصلاح ۱۰۰ کیلومتری شبکه آبیاری قطره‌ای شبکه آب خام و نیز مکانیزه شدن ۸۰درصد روش آبیاری تفرجگاه عباس میرزا در نیمسال اول سال جاری اشاره و بر تداوم روند اجرای طرح شبکه جامع آب خام تبریز برای رفع اساسی نیاز آبی حوزه فضای سبز تاکید کرد.

شبکه‌های آبیاری قطره‌ای ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.