کد خبر : 34086
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 12:00

حمل و نقل رایگان، تمهید اساسی شهرداری تبریز برای آغاز سال تحصیلی

حمل و نقل رایگان، تمهید اساسی شهرداری تبریز برای آغاز سال تحصیلی

شهرداری تبریز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اشاعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، اقدام به ارائه خدمات رایگان در بخش مترو مسیر تندروی اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان کرده است.

شهرداری تبریز با همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و در راستای اشاعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش سفرهای درون‌شهری، اقدام به ارائه خدمات رایگان در بخش مترو و اتوبوس‌های مسیر تندرو در روز اول مهر کرده است.

بر اساس این گزارش، به گفته یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خدمات مترو در روز اول مهر برای تمام شهروندان رایگان است اما دانشجویان و دانش‌آموزان به مدت یک هفته می‌توانند از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

همچنین در بخش اتوبوسرانی نیز ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای تکریم شهروندان و به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی شهر و آلودگی هوا، خدمات مسیر تندرو در هفته اول مهر برای تمامی دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهنگیان رایگان خواهد بود.

مدیریت شهری تبریز امیدوار است با مشارکت عمومی شهروندان و استفاده همگانی از حمل و نقل عمومی، بتواند گام‌های اساسی در توسعه زیرساخت‌های شهری و کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در وقت و انرژی بردارد. این مهم تنها در سایه مشارکت شهروندی در مسائل و امور شهری اتفاق می‌افتد.

حمل و نقل رایگان ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.