کد خبر : 3409
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 7:17

نصب و جابجایی ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده در سال جاری

نصب و جابجایی ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده در سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از نصب و جابجایی ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده در سال جاری خبر داد.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبدالله پور، با اعلام این خبر گفت: احداث، نصب و یا جابجایی پل‌های عابر پیاده بر اساس نیاز یک نقطه از شهر و شهروندان به پل عابر پیاده صورت می گیرد تا بتواند در کاهش حجم ترافیک و تامین امنیت عابران پیاده موثر واقع گردد.
وی در ادامه با اشاره به این که این پل ها اصولا در مکان های پرتردد عابرین پیاده نصب می گردد، افزود: نیازسنجی این مکان ها نیز، با توجه به تراکم مکان های عمومی و میزان رفت و آمد شهروندان و به خصوص عابرین پیاده سنجیده می شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در مورد جابجایی و ایجاد برخی تغییرات در تعدادی از پل ها نیز تصریح کرد: در برخی از پروژه های اجرا شده، نیاز به جابجایی پلکان و کاهش مساحت عرشه به چشم می خورد که این امر نیز، به تناسب ضرورت اجرا خواهدشد.
وی همچنین در زمینه رعایت اصول ایمنی در اجرای پل های عابر پیاده گفت: برای ایمنی بیشتر در این پروژه ها،در پوشش  سطح پلکان ها و عرشه، از ورق های عاج دار استفاده می شود.
عبدالله پور در پایان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و همچنین با توجه به نقش پل های عابر پیاده در امنیت ترافیکی، تعداد پل های عابر پیاده در سطح شهر، افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.