کد خبر : 34124
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 12:50

بازسازی مسجد میرمحمدعلی کوچه باغ با مشارکت شهرداری تبریز آغاز شد

بازسازی مسجد میرمحمدعلی کوچه باغ با مشارکت شهرداری تبریز آغاز شد

شهردار تبریز از مشارکت شهرداری در بازسازی مسجد میرمحمدعلی خبر داد و گفت: مساجد نقش مهمی در جلب مشارکت های اجتماعی داشته و در این راستا شهرداری تبریز توجه ویژه ای به این مکان های مذهبی تاثیرگذار دارد.

یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از مراحل خاکبرداری و شروع عملیات اجرایی مسجد میرمحمدعلی کوچه باغ که با حضور شهرداران مناطق ۴ و ۱ انجام یافت اظهار کرد: خاکبرداری و تسطیح مسجد میرمحمدعلی در مساحتی بالغ بر ۴۵۰ مترمربع توسط شهرداری تبریز انجام گرفته است.

هوشیار بازسازی مسجد میرمحمدعلی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: این موضوع توسط اهالی و خیرین پیگیری می‌شود و در این میان شهرداری تبریز نیز در بازسازی مسجد فوق در کنار خیرین خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: این مسجد در دو طبقه جمعا به مساحت ۹۷۰ مترمربع بازسازی و نوسازی می‌شود.

شهردار تبریز به نقش محوری مساجد به عنوان پایگاه ارتباط مردمی و حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: جایگاه مسجد جایگاه رفیعی است و باید در انتقال این مفهوم به نسل جدید حرکت کنیم. تبریز به عنوان پایتخت تشیع، نقش موثری در توسعه این مهم در سطح ملی داشته است.

مسجد میرمحمدعلی در خیابان کوچه باغ حدفاصل چهار راه شهاب تا میدان نادر واقع شده است و در مراسمات و مناسبت‌های مذهبی محل تجمع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت است.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.