کد خبر : 34158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 11:52

اصلاح ترافیکی و هندسی میدان بزرگ “ائل گولی”

اصلاح ترافیکی و هندسی میدان بزرگ “ائل گولی”

اصلاح ترافیکی و هندسی میدان بزرگ “ائل گولی”

موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز با اعلام این خبر گفت: اصلاح ترافیکی و هندسی میدان بزرگ “ائل گولی” برای سهولت تردد شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیاتی شده و این فعالیت با انجام تخریب آسفالت و کف پیاده رو همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای اصلاح هندسی میدان بزرگ ائل گلی تخریب همزمان آسفالت، کف پیاده رو و جداول فرسوده در هر دو ضلع شرقی و غربی میدان درحال انجام است.

علی‌پور تصریح کرد: اصلاح هندسی میدان “ائل گولی” برای تردد آسان شهروندان با انجام آسفالت ریزی، کف سازی پیاده رو و جدول گذاری مجدد آب‌روها عملیاتی می‌شود.

علی‌پور همچنین افزود: توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و تردد آسان شهروندان از معابر، در طول ۶ ماه گذشته به طول ۳۶۰ کیلومتر خط کشی محوری در سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده است.

وی افزود: در همین راستا با مدنظر قرار دادن عبور و مرور بدون حادثه شهروندان از معابر و با هدف جلوگیری از ترافیک در راستای روان سازی عبور و مرور شهری، در تمامی مسیرهای اصلی این منطقه از جمله در دروازه تهران و بلوار ۲۹ بهمن، در جاده باسمنج و جاده ائل گلی، کمربندی آزادی و میانی و در مسیرهای فرعی همچون خیابان امیرکبیر و آذری، عطارنیشابوری و فرهنگیان، گلستان و باختر و… خط کشی محوری ممتد و منقطع به انجام رسیده است.

اصلاح ترافیکی و هندسی میدان بزرگ “ائل گولی” ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.