کد خبر : 34169
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 21:53

کنسرت فاخر ناصر عطاپور در تبریز

کنسرت فاخر ناصر عطاپور در تبریز

کنسرت فاخر موغام ناصر عطاپور در مرکز همایش های بین المللی تبریز اجرا می شود.

به گزارش آی نیوز ، کنسرت موغام «هفت شهر عشق» با ایفای ناصر عطاپور آوازه خوان نام آشنای موغام تبریزی روز ۲۷ مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

دوستداران موسیقی موغام می توانند  بلیط این کنسرت محتشم را از آدرس اینترنتی www.iranconcert.com  تهیه نمایند.

این خواننده موغام تبریزی محبوبیت زیادی در بین جوانان اهل موغامات کشورمان دارد و کنسرت های اجرا شده وی همواره با استقبال اهالی هنر مواجه می شود.

استاد ناصر عطاپور خواننده موغام متولد ۱۳۵۵ در شهر هنرپرور تبریز است.

عطاپور از سال ۱۳۷۰ در آموزشگاه موسیقی آذربایجان با موسیقی آذربایجانی آشنا شده و پس از آن سال ۱۳۷۲ در ارکستر نوجوانان و جوانان آموزشگاه موسیقی استاد مرحوم محمود شاطریان به عنوان سولیست، کنسرت های متعددی در اکثر شهرهای ایران برگذار نموده‌ است.

بعد از آن نزد استاد نعمت جوانشیر و زنده یاد علی جواد پور با موغامات آذربایجان آشنا گشته و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ در ارکستر نوجوانان و جوانان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان سولیست، فعالیت نموده‌ است.

همچنین در همان سالها در ارکستر بزرگسالان مرکز مذکور تحت عنوان سولیست، زیر نظر استاد بیژن شیخ باقری فعالیت نموده‌ است.

عطاپور  از سال ۱۳۸۴ با عزیمت به جمهوری آذربایجان و شهر باکو در کنسرواتوریای ملی آذربایجان زیر نظر استادان برجسته موغام و مشهور جهانی، پروفسور عاریف بابایف و غضنفر عباس اف با اسرار نهفته موغامات آشنا گشته و همزمان با آن از اساتید برجسته دیگری همچون جانعلی اکبراف، علی بابا ممد اف، آقاخان عبدالله یف، عالیم قاسیم اف و فیروز سخاوت موغامات و ردیف‌های موسیقی آذربایجان را فرا گرفته‌است.

استاد ناصر عطاپور در سال ۱۳۹۱ گروه موسیقی موغام را که متشکل از نوازندگان برجسته موسیقی آذربایجانی است تأسیس کرد و بیش از ۵۰ کنسرت داخلی و خارجی را برگزار کرده‌است.

کنسرت فاخر ناصر عطاپور

کنسرت فاخر ناصر عطاپور

کنسرت فاخر ناصر عطاپور

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.