کد خبر : 34174
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 14:23

آسفالت‌ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی آغاز شد

آسفالت‌ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی آغاز شد

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آغاز آسفالت ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی خبر داد و گفت: فاز اول این طرح تا پایان مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

جلیل ابهری با اشاره به اینکه تداوم عملیات آسفالت ریزی لایه دوم اتوبان شهید کسایی پس از اتمام لایه اول محقق شد، اظهار داشت: برای تعریض فاز اول این اتوبان تا کنون بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: پروژه تعریض اتمدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آغاز آسفالت ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی خبر داد و گفت: فاز اول این طرح تا پایان مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.وبان شهید کسایی به طول کیلومتر در حال انجام بوده و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری تبریز تاکنون با تامین ۲۵ هزار تن آسفالت نسبت به تامین کامل لایه اول و بخشی از لایه دوم اتوبان شهید کسایی اقدام کرده است.

ابهری همچنین اضافه کرد: پس از اتمام آسفالت ریزی لایه دوم و نصب نیوجرسی های ایمنی ۷ کیلومتر از رفوژ میانی فاز اول طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: مطابق با تاکید شهردار تبریز مبنی بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات عمرانی اتوبان شهید کسایی، این سازمان علاوه بر تولید و تامین آسفالت مناطق دهگانه، توان تامین آسفالت لایه اول اتوبان کسایی را نیز دارد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد: برنامه ریزی اجرای این طرح در فاز بعدی انجام شده و با تلاش شبانه روزی طول مسیر تعریضی اتوبان شهید کسایی آسفالت ریزی و به بهره برداری خواهد رسید.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.