کد خبر : 34180
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 12:53

نمایندگان شورا در هئیت امنای مرکز پژوهش‌ها انتخاب شدند

نمایندگان شورا در هئیت امنای مرکز پژوهش‌ها انتخاب شدند

سه تن از اعضای شورای اسلامی و سه نفر از متخصصان مدیریت شهری برای عضویت در هیئت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

به گزارش آی نیوز ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در یکصد و پنجاهمین جلسه خود با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند.

بررسی لایحه شهرداری در خصوص بخشودگی ارزش تغییر کاربری ۶ قطعه از قطعات تکفیکی روستای فتح آباد جهت حل اختلاف بین شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی دیگر از دستور جلسات امروز شورا بود که در نهایت پس از تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی با لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به مالک خودرو ۴۰۵، جهت جبران باقیمانده خسارت وارده به خودرو مربوط به افتادن دیوار بتنی، موافقت کردند.

پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در این جلسه، به عنوان سخنران میان دستور به ایراد صحبت در خصوص کم و کیف پروژه های ورزشی در حال اجرا پرداخت.

همچنین در خصوص انتخاب سه تن از اعضای شورای اسلامی و سه نفر از متخصصین مدیریت شهری برای هیئت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز تصمیم گیری شد به طوری که شورا به اتفاق با ابقا نفرات سال قبل موافقت کردند.

علیرضا نوای باغبان، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی لر و روح الله دهقان نژاد به عنوان سه عضو در هیئت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب و ابقا شدند.

محمد تقی پیر بابایی، حسن فرهودی نیا و احمد یوسف زاده نیز به عنوان متخصصان مدیریت شهری در هئیت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر انتخاب و ابقا شدند.

بررسی طرح شورای اسلامی شهر مبنی بر ایجاد هویت فرهنگی، اجتماعی ورزشی برای پارک های تبریز در این جسله انجام گرفت و نهایتا این طرح به تصویب رسید.

همچنین لایحه یک فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اصلاح بودجه ای امسال، جهت تامین اعتبار آسفالت، قیر و نیوجرسی اتوبان شهید کسایی اعلام وصول شد و این لایحه با قید یک فوریت مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این خصوص با بیان اینکه وضعیت آسفالت اتوبان شهید کسایی سال بلاتکلیف مانده بود، اظهار کرد:نیوجرسی و آسفالت این اتوبان بر عهده شهرداری تبریز بوده و عملیات آسفالت ریزی ۶ کیلومتر اول اتوبان شهید کسایی تا پایان مهرماه تکمیل و تحویل داده می شود.

در ادامه جلسه، روح الله رشیدی، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر و فریدون بابایی اقدم به ارائه تذکر در باب موضوعات شهری پرداختند.

نمایندگان شورا در هئیت

نمایندگان شورا در هئیت

نمایندگان شورا در هئیت

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.