کد خبر : 3419
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 5:22

دکتر چمنی: سخت افزارهای فرهنگی نیاز به توسعه جدی دارد

دکتر چمنی: سخت افزارهای فرهنگی نیاز به توسعه جدی دارد

 نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سخت افزارهای فرهنگی نیاز به توسعه جدی دارد و باید برای تحقق این امر تدابیری جدی اندیشید.

به گزارش آی نیوز، دکتر اسماعیل چمنی در آیین اختتام چهارمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم افزود: از آنجا که یکی از پیش شرط های انجام کار فرهنگی، توجه به زیرساخت هایی است که در قالب این سخت افزارها برنامه هایی تدوین شود، از این رو لازم است این سخت افزارها برای کار فرهنگی پیش بینی و تهیه شود.
وی ادامه داد: سالن های همایشی که توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر احداث می شود، ظرفیت مناسبی برای این امر هستند و می توان از این فرصت برای ایجاد نشاط و شادمانی پایدار برای شهروندان بهره برد.
دکتر چمنی، همچنین با بیان اینکه تلاش شهرداری تبریز و شورای شهر برپایه ایجاد نشاط پایدار در تبریز بین شهروندان است، افزود: امیدواریم تلاش ما، بتواند محیط خوب و مناسبی برای شهروندان فراهم نماید و آنان را امیدوارتر کند.
وی با اشاره به تصویب بودجه ای ویژه برای اوقات فراغت شهروندان، اظهار داشت: این حرکت فرهنگی می تواند روحیه شهروندان را متحول کند و آنان را با روحیه مضاعف برای زندگی در شهری توسعه یافته در همه ابعاد روبرو سازد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.