کد خبر : 34197
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 14:03

خمز: به هماهنگی رسیده ایم

خمز: به هماهنگی رسیده ایم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور به هماهنگی لازم دست یافته و همه چیز باب میل است.

به گزارش آی نیوز ،  پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: فکر نمی‌کردم این نتیجه حاصل شود. نتیجه گرفتن در این زمین سخت است. تیمی غیر از تراکتور نمی‌تواند چهار بر صفر آلومینیوم را شکست دهد. بازیکنانم خوب کار کردند و با درک عالی از شرایط، عملکرد خوبی در دقایق حساس داشتند. آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ بیان کرد: پیشگو نیستم. به هماهنگی رسیده‌ایم و تیم عملکرد خوبی دارد. نمی‌توان در ماراتن لیگ، پایان آن را پیش بینی کرد. باتوجه به تغییرات زیاد، اوایل فصل هماهنگ نبودیم. ولی اکنون همه چیز باب میل ماست و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تراکتور بعد از به ثمر رساندن گل اول، وقت تلف کردند؟ گفت: معتقدم تیمی نیستیم که به دنبال وقت تلف کردن باشیم. خیلی از تیم‌ها در ایران پس از اینکه پیش می‌افتند، وقت تلف می‌کنند؛ اما ما هیچ‌گاه این کار را انجام نخواهیم داد و به دنبال فوتبال قانونی هستیم. بازیکنان حریف بارها خطاهای خطرناک روی بازیکنان ما انجام دادند که داور کارت نمی‌داد. این موضوع باعث ادامه‌دار شدن خطاها شد. طبیعی است که بازیکنان ما پس از خطا، مصدوم شوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور به هماهنگی لازم دست یافته و همه چیز باب میل است.

خمز: به هماهنگی رسیده

خمز: به هماهنگی

خمز: به هماهنگی رسیده

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.