کد خبر : 34202
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 12:41

اجرای بدون وقفه پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز

اجرای بدون وقفه پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز به همراه مدیر کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی و سایر عوامل اجرایی از پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرای آن بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داد.

سامان احمدزاده با تاکید بر تسریع در اتمام این پروژه گفت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه ها، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر، بسیار حائز اهمیت است و این پروژه با تلاش بی وقفه طبق زمانبندی و روزشمار تعیین شده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این ساختمان شامل ۵ طبقه در حدود ۹ هزار مترمربع اعیان و ۲۴۰۰ مترمربع عرصه در حال احداث است.

احمدزاده هدف از اجرای این پروژه را ساماندهی ترافیک شهر تبریز، سرعت عمل در باز کردن گره‌های ترافیکی و همچنین بهبود عبور و مرور اعلام کرد و افزود: این مجموعه با هدف همگام سازی سازمان های مرتبط با هوشمندسازی و فناوری اطلاعات در جهت افزایش هماهنگی و بهبود خدمت رسانی در مواقع بحرانی احداث می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل هر چه سریعتر و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسرخواهد شد که از این رو این پروژه ها بدون تعطیلی و وقفه با سرعت در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه زمان افتتاح پروژه ساختمان بحران شهرداری تبریز را سی‌ویکم خرداد سال ۱۴۰۳ بر اساس روز شمار تعیین شده اعلام کرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.