کد خبر : 34204
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 12:44

عملیات اجرایی پل خلعت‌پوشان با جابجایی تاسیسات باقی‌مانده شتاب می‌گیرد

عملیات اجرایی پل خلعت‌پوشان با جابجایی تاسیسات باقی‌مانده شتاب می‌گیرد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز طی بازدید از روند احداث و پیگیری عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان، این پروژه را بزرگترین پروژه جاری در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ عنوان کرد.

سامان احمدزاده با اشاره به اهمیت پل خلعت پوشان و عملیات عمرانی و ترافیکی آن گفت: ایجاد و تکمیل شریان‌های مهم ارتباطی شهرک خاوران با پیرامون خود و نیز راه‌های ارتباطی با هسته اصلی تبریز را یکی از ضروریات این منطقه عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا پروژه پل خلعت پوشان که به دلیل موانع اجرایی با پیشرفت کندی در حال اجرا بود با حل برخی موانع وارد فاز جدیدی شده و با شتاب گیری بیشتری در حال اجر است.

احمد زاده در ادامه گفت: یکی از عمده مشکلات اجرایی این پروژه جابجایی تاسیسات و انتقال لوله های انتقال آب شرب تبریز است که مقرر شده لوله های ۷۰۰ و ۸۰۰ اینچی انتقال آب در محل اجرای پروژه جابجا شود.

وی گفت: در حال حاضر عملیات اجرای ریز شمع ها با هدف پایدارسازی ترانشه (دیواره های) گودبرداری شده، جهت اجرای پل بزرگ خلعت پوشان در حال اجرا است.

این تقاطع غیر همسطح با سازه قوسی فلزی به طول دهانه ۷۵ متر و به عرض کل پل ۳۷ متر با دارا بودن ۴ رمپ و ۴ لوپ بوده و با ۵۶ حلقه شمع گذاری اجرا خواهد شد.

()

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.