کد خبر : 34215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 11:50

معضل ترافیکی خیابان معراج وادی رحمت با دوبانده کردن مسیر رفع می‌شود

معضل ترافیکی خیابان معراج وادی رحمت با دوبانده کردن مسیر رفع می‌شود

شهردار منطقه ۷ تبریز از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای دو بانده کردن خیابان معراج در وادی رحمت تبریز خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: پروژه دو بانده کردن مسیر وادی رحمت با هدف کاهش ترافیک تسهیل تردد از اتوبان شهید کسایی به وادی رحمت و بالعکس صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسیرگشایی در باند کندرو به طول ۸متر و عرض حدود ۱۰ متر اجرا می‌شود، افزود: از روز گذشته عملیات خاکبرداری آغاز و اجرای عملیات استارت خورد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از این پروژه به عنوان راه حلی برای کنترل میزان ترافیک نام برده و افزود: پروژه دو بانده کردن خیابان معراج براساس نیاز سنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر، روان سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: مسیرگشایی وادی رحمت با هدف مدیریت بار ترافیکی در این مسیر بوده که در مناسبات خاص شاهد بار ترافیکی بالایی است که با دو بانده کردن مسیر رفت خیابان معراج و همچنین مسیر برگشت می توان بخشی از مشکلات ترافیکی در این محدوده را کاهش داد.

اجرای طرح ها و پروژه های مسیرگشایی و احداث خیابان های جدید در نقاط مختلف شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار و حاشیه نشین طی سال های اخیر یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری تبریز بوده است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.