کد خبر : 34219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 12:31

آذربایجان شرقی سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته در کشور است

آذربایجان شرقی سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته در کشور است

ستاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استان سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته در کشور است، گفت: یکی از اصلی ترین نیازها در حوزه خودروسازی، خودکفایی و تولید مستقل خودروهای به‌روز و مطابق با استانداردهای روز دنیا با استفاده از ظرفیت شرکت های مستقر در استان است.

عابدین خرّم در آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز و قطعات وابسته، افزود: موانعی در خصوص تولید خودروهای باکیفیت و به روز در استان وجود دارد که با تمام توان در حال برطرف کردن آن هستیم.

وی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه خودرو و صنایع وابسته را نمایان و شکوفا بکند.

استاندار آذربایجان شرقی اذعان کرد: تبادل اطلاعات و تجارب شرکت‌هایی از نقاط مختلف کشور نیز یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی تولید خودروهای برقی را یکی از اولویت‌های خودرسازی در استان برشمرد و اضافه کرد: شرکت‌هایی در حوزه تولید خوردوهای برقی در راستای آماده سازی زیرساخت‌ها با استفاده از متخصصان استانی و واردات در استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت هستند و مدیریت ارشد استان در جهت پشتیبانی و تقویت آن‌ها در تلاش است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز و قطعات وابسته با حضور ۱۴۰ شرکت در ۴۵ حوزه مختلف برگزار می‌شود .

آذربایجان شرقی سومین قطب خودروسازی و صنایع وابسته در کشور است

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.