کد خبر : 34273
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 13:13

احداث پل کابلی عابر پیاده در ورودی اتوبان شهید کسائی

احداث پل کابلی عابر پیاده در ورودی اتوبان شهید کسائی

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای پل کابلی عابر گذر با لحاظ منظر شهری در ورودی اتوبان شهید کسائی مقابل پارک ستارخان خبر داد و افزود: کار طراحی این پل انجام شده و در مرحله مناقصه است.

اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: احداث پل عابر پیاده در نقاط پرتردد سطح حوزه به‌ منظور تسهیل در تردد، حفظ ایمنی شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی یکی از اقدامات اساسی است که توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز همواره دنبال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین افراد در معرض خطر و جان باختگان در حوادث رانندگی درون شهری، عابرین پیاده هستند، از این رو از دلایل اصلی ساخت پیاده رو و پل های عابر پیاده افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز بیان کرد: پل کابلی عابر پیاده طراحی شده برای اجرا در ورودی اتوبان شهید کسائی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال که از نظر زیبایی شهری یک طرح بسیار ویژه در شان تبریز و به عنوان یک نماد در ورودی جنوب غرب تبریز زیبایی خاصی به این نقطه از شهر خواهد بخشید.

آدی بیگ عنوان کرد: ساخت پل‌های عابر پیاده در مناطق پرتردد شهری و به خصوص مناطقی که خودروهای سنگین حرکت می‌کنند نقش بسزایی در کاهش تصادفات ایفا می‌کند که متاسفانه تصادفات زیادی در ورودی اتوبان که روزانه محل تردد کارگران و شهروندان عزیز است.

این پروژه در مرحله مناقصه بوده و با مشخص شدن پیمانکار ظرف یک ماه آینده وارد فاز اجرایی می شود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.