کد خبر : 34315
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 13:40

بهره برداری از فاز اول پارک جنگلی مارالان

بهره برداری از فاز اول پارک جنگلی مارالان

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: فاز اول پارک جنگلی مارالان با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

علی قاسمی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه از تداوم عملیات عمرانی در ضلع شمالی پارک جنگلی مارالان منتهی به آپارتمان های شهرک شهید تجلائی خبر داد و گفت: پارک جنگلی مارالان به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در ۲ فاز اجرا می شود که فاز اول این پارک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در تداوم عملیات عمرانی در این پارک هم اکنون عملیات احداث دیوار سنگی در ضلع شمالی پارک در جریان است، ادامه داد: در راستای ایمن سازی ترانشه های ضلع شمالی و همچنین ممانعت از ریزش سنگ و خاک به پیاده راه ۶۵۰ متر دیوار سنگی در این ناحیه احداث می شود که ۴۷۰ متر از این دیوار احداث شده و عملیات اجرایی ۱۸۰ متر باقی مانده نیز در حال انجام است.

وی همچنین از تداوم عملیات احداث پیاده راه در پارک جنگلی مارالان خبر داد و گفت: با اتمام عملیات جدول گذاری هم اکنون عملیات احداث پیاده راه های این پارک در حال اجراست.

شهردار منطقه افزود: در ضلع غربی پارک جنگلی مارالان نیز با عملیات باکس بندی با بلوک های بتنی ریزش ترانشه موجود مهار و زیباسازی شده است.

قاسمی همچنین از پله گذاری در ضلع جنوبی این پارک به طول ۲۰۰ متر خبر داد و افزود: برای سهولت دسترسی شهروندان به این پارک از سمت اتوبان شهید کسائی به طول ۲۰۰ متر پله گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: با اتمام این عملیات کف پوش پیاده راه ها، این پارک جهت کاشت انبوه کاری ها آماده خواهد شد.

بر اساس این گزارش پارک جنگلی مارالان با مساحت ۵۰ هزار متر مربع در۲ فاز اجرا می شود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.