کد خبر : 34317
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 13:44

تداوم اجرای پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح قراملک با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی

تداوم اجرای پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح قراملک با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی

شهردار منطقه ۲ تبریز از تسریع اجرای پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک خبر داد گفت: این پروژه طبق زمان بندی و با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح تاکنون ۵۱ حلقه شمع گذاری شده، سه مورد فونداسیون پروژه عملیاتی شده و احداث دو پایه اصلی این روگذر به اجرا درآمده و فعالیت در جبهه کاری ضلع غربی پروژه ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲، اعتبار اولیه پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و درباره مشخصات فنی پروژه افزود: این پل روگذر در ۶۰۰ متر طول و عرض ۲۱ متر، در ۷ پایه و دارای ۱۰۶ شمع خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات اجرایی از قبیل جابجایی درختان واقع در مسیر اجرای پروژه و جابجایی فیبر نوری آن رفع شده و در حال رایزنی برای جابجائی لوله گاز و کابل های فشار قوی برق در قسمتی از پروژه و در ضلع شمالی آن با سازمان های مرتبط هستیم.

شهردار منطقه ۲، احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک را در رفع ترافیک شهری بلوار کارگر و در راستای شمال و جنوب مسیر بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این پل روگذر بصورت دو طرفه و برگرفته از تکنولوژی پیش ساخته و معماری خاص، دارای دهانه های طولانی تری نسبت به پل های مشابه خواهد بود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.