کد خبر : 34338
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 12:26

آسفالت‌ریزی ۱۱ هزار و ۵۹۸ تنی شهرداری تبریز طی هفته نخست آبان

آسفالت‌ریزی ۱۱ هزار و ۵۹۸ تنی شهرداری تبریز طی هفته نخست آبان

شهرداری تبریز طی هفته گذشته از یکم تا هفتم آبان با توزیع ۱۱ هزار و ۵۹۸ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است.

شهرداری تبریز در کنار اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در دستور کار مناطق دهگانه قرار داده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ هستند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است.

آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

شهرداری تبریز در رویکرد مدیریتی امسال برنامه ویژه ای برای بهسازی آسفالت معابر دارد به طوری که مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری تبریز در اول مهر از ثبت رکورد جدید تولید آسفالت در کارخانجات این سازمان طی ۳۰ سال گذشته خبر می دهد.

شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر تبریز بودجه آسفالت امسال را به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش داده است. مدیریت شهری علاوه بر افزایش حجم آسفالت توزیع شده در شهر، با خریداری معدن مصالح ساختمانی، دور خیز افزایش کیفیت آسفالت و کاهش هزینه های تولید را در دستور کار خود قرار داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع یک هزار و ۵۳۳ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

بر همین اساس مسیر خیابان شهید شفیع زاده تا بهشتی در عباسی، کوی های فروردین و ۷ تیر واقع در بیلانکو، کوی انقلاب عباسی آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته ۴۶۳ تن آسفالت ریزی در معابر، شهید عدالت اکبری از محلات ولیعصر جنوبی، کوی های گلستان و شبنم از محلات فاز ۳ ویلاشهر توزیع شدند.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۲۶۲ تنی در راستای بهسازی محلات کوچه فرشبافیان واقع در ارتش جنوبی اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۸۲۳ تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

بر همین اساس خیابان های امیرکبیر (کوی شهید کلاهدوزی)، ورزش (کوچه شهید گلزاری)، نظام‌پزشکی (حدفاصل حیدری تا فاز اول)، کوچه‌باغ (کوی شهید رفیعی)، قدس (کوی شهیدبرگی_بن بست محمدیان)، طالار (کوچه شهیدترکمانی)، مدرسه گلستان، فیضیه، بهار، ظهیری و پاسداران و … از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز در هفته گذشته با توزیع ۲ هزار و ۵۴۴ تن آسفالت در معابر صبای هفت واقع در باغمیشه، میدان شهید فهمیده، خیابان های کاج و کرکج در دستور کار خود قرار داد.

شهرداری منطقه ۵ طی هفته گذشته در مقایسه با مناطق دهگانه شهرداری تبریز، بیشترین حجم آسفالت ریزی را به خود اختصاص داده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۹۸۸ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

در این راستا معابر در مسیرهای شهرک امام خمینی(ره) مقابل بلوک ۸، آناخاتون کوی الواریها، مایان کوی اتحاد، قراملک کوی فتحعلی زاده، شنب غازان کوی سهند، خیابان راه آهن کوی المهدی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه توزیع شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی یک هزار و ۵۶۹ تنی را در مسیر اصلی جاده صنعت، کوچه رستمی مهر در لقمان حکیم، اوچمان ۳ اندیشه، فرعی های کوی شهید مدنی، جلالیه ۱۳ آبان کوچه خدامی، کوچه نعمت پور هفته گذشته به صورت اساسی و یا لکه گیری آسفالت ریزی شده اند.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته با ۲۱۰ تن آسفالت ریزی انجام شده و در این راستا خیابان های امام خمینی، آزادگان و طالقانی طی هفته اخیر توسط شهرداری منطقه ۸، آسفالت ریزی اساسی شده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته با ۳۶۹ تن آسفالت در معابر شهرک خاوران آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۴۵۹ تنی را طی هفته گذشته در معابر محوطه مدرسه فیاض بخش منبع، کوچه دکتر معدل و بهروزیه ثقه الاسلام و فرعی های آن، کوچه سرخاب خیابان اصمعی و کوی زیتون شهرک ارم از جمله محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی منطقه آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز عملیات لکه گیری در خیابان کلانتری منطقه ۶ شهرک ارم، کوی قربانی منبع، اصولی، اصمعی، شکلی، کوچه میرآقا در گرو، دارایی سوم را از دیگر معابری برشمرد که برای رفاه حال شهروندان در همین مدت اقدام به بهسازی کرده است.

همچنین طی هفته گذشته ۲ هزارو ۳۷۸ تن آسفالت نیز در کنارگذر شهید کسایی توزیع شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال جاری تا به امروز ۲۴۲ هزار و ۹۱۶ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.