کد خبر : 34353
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 13:10

مجموعه باغات شمالی تفرجگاه ائل‌گولی به بهره برداری رسید

مجموعه باغات شمالی تفرجگاه ائل‌گولی به بهره برداری رسید

با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال مجموعه باغات ضلع شمالی مجموعه ائل گولی به بهره برداری کامل رسید.

سیامک آسیایی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در حاشیه آغاز بهره‌برداری کامل از پروژه احیاء باغات ضلع شمالی ائل‌گولی با اعلام این خبر، گفت: بعد از ماه ها تلاش و پیگیری‌های مستمر و نیز تملک باغات پیرامونی مجموعه ائل‌گولی بالاخره پروژه بهسازی و ساماندهی باغات شمالی این مجموعه به اتمام رسید و این محدوده زیبا مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت.

وی در خصوص اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم عنوان کرد: با تحقق این امر ۲۲ هزار متر مربع به سطح فضای تفریحی و گردشی مجموعه ائل‌گولی افزوده شد.

آسیایی حفظ و احیاء باغات شمالی مجموعه ائل‌گولی را یکی از اقدامات شایسته سازمان سیما، منظر و فضای سبز در اجرای سیاست حفظ باغات قدیمی تبریز عنوان کرد که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد از سوی این سازمان انجام گرفته است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین بهره‌برداری از پروژه مهم توسعه ائل‌گولی را سبب کاهش ازدحام جمعیتی در سایر نقاط این مجموعه عنوان کرد که با ایجاد زیر ساخت های مناسب شهروندان عزیز می‌توانند از فضای دلنشین و امکانات آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

آسیایی در خصوص روند اجرای پروژه‌های عمرانی و فضای سبز پروژه احیاء باغات شمالی ائل‌گولی نیز، تصریح کرد: در طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی این مجموعه سعی شده است از بهترین مصالح سنگی بادوام و طبیعی از جمله سنگ اسپراخون در احداث پله‌ها و معابر دسترسی استفاده شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تلاش تمامی عوامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در احیاء و بهره‌برداری کامل مجموعه باغات شمالی ائل‌گولی بتواند موجبات رضایت شهروندان عزیز وفهیم تبریز را فراهم آورد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.