کد خبر : 34369
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 11:58

ورودی کاروانسرای امیر سنگفرش می شود

ورودی کاروانسرای امیر سنگفرش می شود

شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات بتن ریزی برای سنگفرش ورودی کاروانسرای امیر از طرف خیابان دارایی خبر داد.

حسین منیری فر ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور تکمیل عملیات سنگفرش بازار تاریخی تبریز، از روزهای گذشته عملیات تخریب آسفالت و بتن ریزی کف، جهت سنگفرش ورودی حیاط امیر از سمت خیابان دارایی را آغاز کرده و طی روزهای آتی عملیات کفسازی مسیر را اجرائی می شود.

او افزود: کف‌سازی اکثر معابر بازار تبریز با آسفالت انجام شده بود که این نوع کف سازی موجب انتقال رطوبت کف به ستون‌ها، طاقها و آسیب زدن بر بافت آجری بازار می‌شد و هیچ همخوانی با ارزش تاریخی این مجموعه عظیم نداشت و شهرداری منطقه ۸ طی سال های اخیر اقدام به حذف آسفالت از معابر بازار تاریخی تبریز و جایگزینی سنگفرش به جای آسفالت کرده است و تا کنون بیش از ۹۰ درصد معابر بازار تاریخی تبریز سنگفرش شده اند.

آسفالت ریزی اساسی کوچه حاج علی اکبر واقع در قره باغیها

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، از آسفالت ریزی کوچه حاج علی اکبر در کوی قره باغیها خبر داد.

به گزارش شهریار، اورنگ رسولی با اعلام این مطلب  افزود: به دلیل حفاری های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر،  بعد ازانجام  زیرسازی های لازم، آسفالت ریزی کوی حاج علی اکبر  توسط اکیپ آسفالت  معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ اجرایی شد.

وی افزود: طی این طرح  کلیه نقاط نیازمند این کوی که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان را دچار مشکل می کرد، آسفالت ریزی شده و بالغ بر ۵۰ تن آسفالت ریزی شد.

 

 

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.