کد خبر : 34376
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 14:56

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!

جان ویت پدر آنجلینا جولی: از دخترم ناامید شدم/ رییس جمهوری اسراییل: سخنان جولی درباره غزه را کاملا رد می کنم در آنجا هیچ بحران انسانی وجود ندارد بلکه جنگ وجود دارد!

به گزارش آی نیوز ، آنجلینا جولی هنرپیشه هالیوود به خاطر انتقادهای اخیر خود از اسراییل بابت کشتار مردم غیرنظامی غزه هم با عتاب پدرش مواجه شد و هم از سوی رییس جمهوری اسراییل به باد انتقاد گرفته شد.

اسحاق هرتزوگ رییس جمهوری اسراییل در واکنش به انتقادهای آنجلینا جولی از وضعیت وخیم انسانی در غزه در نتیجه حملات اسراییل، مدعی شد در غزه هیچ بحران انسانی وجود ندارد بلکه جنگ وجود دارد!

به نقل از عصرایران، هرتزوگ، این هنرپیشه هالیوود را به شدت بابت انتقادهایش از وضعیت وخیم انسانی غزه در نتیجه حملات اسراییل، مورد انتقاد قرار داد.

هرتزوگ اظهار داشت که او خود شخصا شاهد آنچه که در حملات روز هفتم اکتبر به اسراییل رخ داد بوده است و اینکه چگونه این حملات “بدترین جنایت در حق یک ملت” بوده است.

جولی اخیرا در حساب های اجتماعی خود ضمن اشاره به تجربه خود از همکاری با سازمان ملل برای کمک به پناهندگان، اظهار داشت که “تمرکز او بر روی افرادی است که در هر شرایطی به دلیل خشونت آواره شده اند.

وی افزود: “آنچه در اسراییل اتفاق افتاد یک اقدام وحشتناک است. اما این نمی تواند وضعیت زندگی بی گناهانی را که در بمباران یک جمعیت غیرنظامی در غزه که جایی برای رفتن، دسترسی به غذا و آب و حتی امکان تخلیه ندارند، توجیه کند. ”

او در پستی دیگر نوشت که غزه در نتیجه حملات هوایی اسراییل “به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی” است و “جهان نظاره گر این است که “میلیون ها غیرنظامی فلسطینی – کودکان، زنان و خانواده ها – به طور دسته جمعی مجازات می شوند.”

هرتزوگ در واکنش به جولی در مصاحبه ای گفت که خانم جولی به غزه سفر نکرده است و با اظهاراتش حقی به اسراییل برای دفاع از خود قایل نیست.

او گفت: “من کاملا ادعاهای او را رد می کنم. فکر می کنم او هرگز برای بازدید و دیدن حقایق روی زمین در غزه نبوده است. در غزه اکنون جنگ وجود دارد، اما هیچ بحران انسانی وجود ندارد که آنها را قادر به زندگی نکند!”

گفتنی است در نتیجه حملات یک ماه گذشته اسراییل به غزه بیش از ۱۰ هزار غیرنظامی کشته، قریب به ۲ هزار کشته دیگر زیر آوار و بیش از ۳۰ هزار نفر زخمی شده اند.

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!

رییس جمهور اسراییل افزود: “آنجلینا جولی با آنچه می گوید برای مردم اسراییل هیچ حقی برای دفاع از خود قایل نیست و غزه یک زندان است نه به خاطر اسراییل. اسراییل از غزه خارج شد. غزه یک پایگاه تروریستی ایران است! شاید نتیجه این جنگ به مردم غزه که مستحق یک زندگی خوب مناسب هستند، این امکان را بدهد که تحت رژیم دیگری که حرکت به سوی صلح را ممکن می کند، بدهد. شما به من خواهید گفت، البته غیرنظامیان مقصر نیستند. غیرنظامیان مقصر نیستند، پس لطفا به اسراییل اجازه دهید این تروریست ها را ریشه کن کند.”

هرتزوگ در اظهارات پیشین خود گفته بود در غزه هیچ شهروند بی گناهی وجود ندارد.

در همین حال، جان ویت هنرپیشه هالیوود و پدر آنجلینا جولی هم به اظهارات دخترش از نحوه رفتار دولت اسراییل در قبال مردم غزه انتقاد کرد و گفت با این مواضع از دخترش ناامید شده است!

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!

او که یک اونجلیست طرفدار صهیونیسم است با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی اکس ( توییتر سابق) گفت: “من بسیار ناامید هستم که دخترم مانند بسیاری دیگر، شرف و حقایق خدا را درک نمی کند. یهودیان مالک آن سرزمین مقدس هستند و ارتش اسراییل باید از آن خاک و مردمش محافظت کند. این جنگ است. این چیزی نیست که چپ فکر می کند و اکنون زمان به کار بردن نیروی نظامی و جنگ است.”

آنجلینا جولی به خاطر

آنجلینا جولی به خاطر

آنجلینا جولی به خاطر

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.