کد خبر : 34384
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 15:57

تغییر ساعت دیدار استقلال و تراکتور

تغییر ساعت دیدار استقلال و تراکتور

ساعت دیدار استقلال تهران و تراکتور تبریز از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

به گزارش آی نیوز ، تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی روز شنبه ۲۱ آبان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو تیم برای حضور در کورس رقابت برای بالای جدول نیازمند پیروزی در این بازی هستند.

پیش از این قرار بود این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما سازمان لیگ زمان جدید این بازی را ۱۶:۲۰ دقیقه اعلام کرد. البته شایعاتی در مورد به تعویق افتادن این بازی منتشر شده بود که فعلا سازمان لیگ برتر واکنشی به آن نشان نداده است.

هفته گذشته تیم تراکتور تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال پس از ۲ بازی پرانتقاد نوار شکست های خود را با ۳ گل مقابل نساجی مازندران پاره کرد و به دور برد بازگشت.

تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی میزبان نساجی قائمشهر شد که هواداران و کارشناسان فوتبال از نوسانات و اشتباهات فردی و فنی قرمزپوشان تبریز انتقاد داشتند.

اما پاکو خمز تیمش را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سید محمد حسینی، عارف آغاسی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین ، مهدی حسینی، آلوارو خیمنز، عارف رستمی، مهدی هاشمی‌نژاد و مهدی عبدی به زمین فرستاد و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

مهدی رحمتی هم تیم نساجی را با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید بیگی، امیرمحمد هوشمند، مهرداد عبدی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و علا عباس وارد زمین کرد.

تغییر ساعت دیدار استقلال

تغییر ساعت دیدار استقلال

تغییر ساعت دیدار استقلال

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.