کد خبر : 3441
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 6:52

کاهش چشمگیر حجم شکایات از شهرداری تبریز، نتیجه پیگیری هدفمند مطالبات شهروندان

کاهش چشمگیر حجم شکایات از شهرداری تبریز، نتیجه پیگیری هدفمند مطالبات شهروندان

دکتر نجفی با تاکید بر این‌که برنامه‌های شهرداری بر مبنای جلب اعتماد و رضایت شهرندان پیش می‌رود، گفت: خوشبختانه این موضوع، در دو سال گذشته، طبق برآورد نهادهای مختلف بازرسی و ارزیابی، عملاً به اثبات رسیده است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق آخرین ارزیابی‌های اداره‌کل بازرسی شهرداری تبریز، بازخوردهایی که در خصوص مطالبات، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ صورت می‌گیرد، از رضایت بیش از  ۷۰ درصد شهروندانی که با این سامانه تماس می‌گیرند، حکایت دارد.
وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ به عنوان یکی از معیارهای مهم نیازسنجی‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهرداری،  مطرح بوده و موضوعات مطرح در آن، قطعا در روند حرکت برنامه‌های اجرایی شهر، موثر است.
وی با یادآور شدن شکایات و مطالبات عنوان‌شده در جریان سفر رییس‌جمهور به استان آذربایجان‌شرقی گفت: استاندار خدوم آذربایجان‌شرقی که خود، به حق یکی از عوامل تعیین‌کننده ارتقای حرکت‌های موثر مدیریت شهری است، اخیراً در گزارشی تاکید داشتند که در جریان سفر دکتر روحانی، در بین دستگاه‌های مختلف اجرایی، شهرداری تبریز کمترین شکایت را داشته است.
وی خاطرنشان کرد: این حجم چشمگیر از کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی از شهرداری‌ها، امر کم‌نظیر و بسیار ارزشمندی است که از تاثیرگذاری و هدفمندی برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر می‌دهد.
وی تصریح کرد: انتقال دقیق مطالبات شهروندان از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری و پاسخ‌گویی شهرداری به این مطالبات، عامل اصلی، جلب رضایت و اعتماد شهروندان است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.