کد خبر : 34423
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 14:11

نبود زیرساخت و زمین بزرگترین مشکل ورزش تبریز

نبود زیرساخت و زمین بزرگترین مشکل ورزش تبریز

شهردار تبریز بزرگترین مشکل ورزش تبریز در را در بحث زیرساخت‌ها و نبود زمین برای احداث مجموعه‌های ورزشی دانست

به گزارش آی نیوز ، یعقوب هوشیار شهردار تبریز بزرگترین مشکل ورزش تبریز در را در بحث زیرساخت‌ها و نبود زمین برای احداث مجموعه‌های ورزشی دانست و گفت: ۷ درصد از بودجه سال جاری شهرداری تبریز به بحث ورزش اختصاص یافته است.
بزرگترین مشکل ورزش تبریز

هوشیار در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی چند منظوره صائب تبریزی در کوی دادگستری، ایجاد زیرساخت‌های شهری را وظیفه شهرداری عنوان کرد و اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز یک پروژه ورزشی و حوزه سلامت را تقدیم به شهروندان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز در دوره فعلی بصورت ویژه به حوزه سلامت و ورزش نگاه می‌کند، گفت: ما در بحث ورزش، از ورزش همگانی شروع می‌کنیم و در کنار آن به موضوع آموزش، استعدادیابی و شکل‌گیری تیم‌های حرفه‌ای هم توجه ویژه داریم چراکه این مقوله‌ها در کنار هم می‌تواند نمود واقعی در عرصه‌های اجتماعی داشته باشد.

هوشیار با تاکید بر ایجاد ساختار ورزش در شهر، همه رشته‌های ورزشی را مورد حمایت شهرداری اعلام کرد و یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که رشته‌های مختلف را در تمامی رده‌های سنی تقویت کنیم و با توجه به حوزه زیرساخت‌ها، نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داریم چراکه پنجاه درصد ظرفیت اجتماعی ما را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی، خطاب به مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، دستور شکل‌گیری تیم‌های پایه و تیم‌های بانوان شهرداری را صادر کرد و گفت: این موضوع باید در اولویت ورزش شهرداری باشد تا اگر در اثر کم‌کاری فاصله‌ای ایجاد شده جبران شود.

شهردار تبریز در عین حال از فعالیت‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: توجه به ورزش و سلامت به معنای بی‌توجهی به دیگر حوزه‌ها نیست. بودجه امسال شهرداری تبریز ۲۰ هزار میلیارد است که هفت درصد آن به ورزش اختصاص یافته است.

وی، بزرگترین مشکل ورزش تبریز در را در بحث زیرساخت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر زمین در اختیار شهرداری باشد، ما در موضوع زیرساخت‌ها بیشتر فعالیت می‌کنیم و می‌توانیم هم از قهرمانان ملی و بین‌المللی حمایت کنیم و هم می‌توانیم در بحث همگانی، پایه و بانوان فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.

هوشیار نوع نگاه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز را مبتنی بر توسعه ورزش شهر عنوان کرد و یادآور شد: با وجود زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش، چهار سال بعد بچه‌های این شهر در عرصه‌های بین‌المللی خود را نشان خواهند داد.

وی در پایان تصریح کرد: از همه کسانی که تلاش می‌کنند تبریز به هویت و عظمت واقعی خود بازگردد، تشکر می‌کنم و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و تبریزی آباد، شاد و سالم برای تک تک شهروندان تبریزی بسازیم.

نبود زیرساخت و زمین

نبود زیرساخت و زمین

نبود زیرساخت و زمین

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.