کد خبر : 34425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 11:49

بزرگترین پروژه زیست محیطی ناتمام تبریز در ایستگاه آخر

بزرگترین پروژه زیست محیطی ناتمام تبریز در ایستگاه آخر

شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی احداث لندفیل شماره دو پسماند شهر در مساحتی باِلغ بر ۱۰ هکتار خبر داد و گفت: بزرگترین پروژه زیست محیطی ناتمام شهرداری تبریز در آستانه تکمیل است.

به گزارش آی نیوز ، یعقوب هوشیار در جلسه‌ بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های ناتمام حوزه مدیریت پسماند شهرداری تبریز اظهار داشت: با تکمیل فرایند توسعه ظرفیت تصفیه خانه مرکزی به ۱۵۰ متر مکعب در روز ،شاهد بهره برداری و اتمام یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ ناتمام شهرداری در حوزه مدیریت پسماند خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های ناتمام شهرداری را با زمان بندی وبرنامه ریزی دقیق و تامین اعتبارات لازم به بهره برداری می‌رسانیم.

هوشیار افزود: با تامین اعتبار و صرف هزینه‌های لازم و پیگیری شبانه روزی مدیریت شهری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، پروژه احداث لندفیل شماره ۲ پسماند تبریز در آینده ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی ضمن اشاره به میزان سرمایه گذاری و تکنولوژی بکار رفته در این پروژه افزود: این طرح پس از بررسی های صورت گرفته از نمونه های رایج دنیا، با بکارگیری متخصصین جوان منطقه و مصالحی از قبیل ژئو ممبران و تکستال ،با مساحتی باِلغ بر ۱۰ هکتاربرای آماده سازی لندفیل ۲ و ۳ و میزان سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریال، باهدف دفن اصولی و بهداشتی زباله، جلوگیری از نفوذ شیرابه به آب‌های زیرزمینی و کنترل شیرابه احداث شده وازجمله استراتژی‌های مدیریت پسماند در حوزه خدمات شهری و حفظ محیط زیست به شمار می رود .

شهردار تبریز تصریح کرد: با شروع بهره برادری از این طرح شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه های کلان ناتمام شهرداری در این دوره مدیریت شهری خواهیم بود.

این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، مجری و پیمانکار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و معاونت عمرانی شهرداری، کارفرمای پروژه برگزار شد.

بزرگترین پروژه زیست محیطی

بزرگترین پروژه زیست محیطی

بزرگترین پروژه زیست محیطی

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.