کد خبر : 3443
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 8:08

بازگشت رسول به تبریز با دار و دسته سیاه پوش

بازگشت رسول به تبریز با دار و دسته سیاه پوش

 تیم های گسترش فولاد و سیاه جامگان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگاه مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

گروه داوری: رضا کرمانشاهی، حسین طالقانی، سعید آل وردی، علی احمدی، ناظر داوری: محمدرضا فلاح
گسترش فولاد
آبی های شهر تبریز پس از سه هفته بالاخره در هفته چهارم در ورزشگاه خانگی خود بازی خواهند کرد. گسترشی ها که دو بازی از سه بازی قبلی خود را خارج از تبریز انجام داده اند و در هفته دوم نیز در ورزشگاه یادگار امام میزبان تراکتورسازی بودند برای اولین بار در این فصل روز پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی خود بنیان دیزل به میدان خواهند رفت  و این می تواند یک فرصت ایده آل برای کسب اولین سه امتیازشان باشد.
شاگردان فراز کمالوند تا به این جای کار، دو مساوی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده اند و در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. گسترشی ها در شرایطی به مصاف سیاه جامگان خواهند رفت که در این بازی مصدوم و محرومی ندارند و با تمام قوا می توانند برای کسب سه امتیاز تلاش کنند. گسترش فولاد در این فصل در کنار بازیکنان باتجربه و مطرحی چون مهدی کیانی، محمد نصرتی و سعید دقیقی بازیکنان جوان و آینده داری نیز به خدمت گرفته و می توان این تیم را یکی از کامل ترین تیم های لیگ پانزدهم معرفی کرد.
بدون شک کسب سه امتیاز هدف اصلی شاگردان کمالوند در بازی پنج شنبه خواهد و این می توان نوید یک بازی هجومی و زیبا را از سوی گسترش فولادی بدهد که همیشه سعی در ارائه بازی های زیبا داشته است.
حضور رسول خطیبی در ورزشگاه بنیان دیزل و نشستن روی نیمکت تیم سیاه جامگان و رویارویی با گسترش فولاد می تواند یکی از اتفاقات جالب هفته چهارم لیگ برتر باشد. خطیبی که زمانی به عنوان سرمربی و بازیکن در تیم گسترش فولاد حضور داشت و به دوران بازیگری خود نیز در لباس این تیم خاتمه داد پس از یک نیم فصل تقریبا موفق از جمع تراکتوری ها جدا شد و فصل جدید را به عنوان سرمربی سیاه جامگان آغاز کرد.
سیاه جامگان که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند تا به اینجای کار یک برد و دو باخت داشته و در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد. مشکی پوشان شهر مشهد با داشتن بازیکنان خوب و باتجربه ای چون رضا عنایتی، محسن فروزان و محسن دلیر به دنبال رقم زدن یک فصل خوب و بقا در لیگ برتر با یک رتبه خوب هستند. رسول خطیبی و شاگردانش در بازی روز پنج شنبه مقابل گسترشی قرار خواهند گرفت که به شدت نیاز به برد دارد و شاید کسب اولین تساوی در لیگ برتر نتیجه بسیار خوبی برای سیاه جامگان باشد.
ستاره های احتمالی این بازی

مهاجم فرصت طلب گسترشی ها که زمانی با پیراهن تراکتورسازی در شهر تبریز حضور داشت این فصل با پیراهن آبی گسترش فولاد به شهر تبریز بازگشته و انگیزه های فراوانی برای درخشش دوباره در این شهر دارد. با توجه به اینکه فراز کمالوند در این بازی از شاگردانش برد می خواهد، سعید دقیقی وظیفه دشواری بر دوش خواهد داشت و به عنوان نفر اول تیم در خط حمله این انتظار از وی می رود که نام خود را در لیست گلزنان بازی فردا ثبت کند.

رضا عنایتی مهاجمی پرسابقه و گلزن است که علی رغم سن بالا، حضورش در هر تیمی یک نعمت به شمار می رود. وی سیاه جامگان، تیم زادگاهش را به عنوان آخرین تیم دوران بازیگری اش انتخاب کرد و امیدوار است با گل های حساس خود با خاطره ای خوش کفش هایش را آویزان کند. رضا عنایتی که فصل گذشته در لباس تیم استقلال موفق به گشودن دروازه گسترش فولاد شد در بازی فردا نیز امید اول گلزنی رسول خطیبی خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.