کد خبر : 34474
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 22:12

بهبود ظرفیت‌ها و تجهیزات شهرداری تبریز برای مواقع بارندگی

بهبود ظرفیت‌ها و تجهیزات شهرداری تبریز برای مواقع بارندگی

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر از افزایش امکانات و تجهیزات شهرداری تبریز برای فصل سرما و آمادگی برای فصل بارش ها خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از وضعیت تجهیزات زمستانه شهرداری در مناطق دهگانه شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر تبریز در منطقه ای سردسیر واقع شده، اهمیت خدمات شهری در فصل زمستان محسوس تر است.

وی افزود: خدمات شهری از مهمترین اقدامات و وظایف مدیریت شهری است و این خدمات باید در فصول سرد سال ممتاز تر از سایر مواقع باشد.

زعفرانچی‌لر با اشاره به جایگزینی محلول پاشی در مقابل نمک پاشی از سال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه استفاده از نمک هنگام بارش برق آسیب های جبران ناپذیری به سلامت انسانها، محیط زیست، خودروها و … وارد می کرد که در این خصوص استفاده از محلول پاشی ابتکار شایسته ای بود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بازدید امروز از مناطق مختلف شهری یادآور شد: در بازدید امروز متوجه شدیم با افزایش امکانات و ظرفیت های لازم نسبت به سال گذشته این امکانات محلول پاشی مجهزتر شده است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.