کد خبر : 34479
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 22:22

استفاده از توان جوانان متخصص و فنی بومی در روند اجرایی خط ۲ مترو

استفاده از توان جوانان متخصص و فنی بومی در روند اجرایی خط ۲ مترو

معاون امنیتی و انتظامی استانداری در جریان بازدید از روند اجرایی خط دو و دستگاه حفار(TBM) با همراهی مدیرعامل سازمان، تلاش‌های متخصصان و مهندسان بومی را در عمق تبریز غرورآفرین توصیف کرد.

جعفر رزمی با اشاره به توان علمی و عملیاتی مهندسی بومی در خط دو تصریح کرد: نکته واضح در این بازدید بومی‌سازی و استفاده از جوانان متخصص و فنی بومی در روند اجرایی خط دو است که همیشه می‌توانیم به مثابه یک ثروت ملی به آن نگاه کنیم و در گوشه به گوشه این پروژه این موضوع کاملاً مبرهن است.

معاون امنیتی و انتظامی استان به پنهان بودن برخی پروژه‌های شهری از انظار عمومی اشاره کرد و گفت: پروژه مترو نیاز نیز به ماهیت آن در زیر زمین انجام می‌شود و شاید بنابه عدم مشاهده مردم، حق مطلب ادا نشده و تلاش های دست اندرکاران دیده نشود ولی آن چیز که برای ما روشن است یک اتفاق بزرگ در اعماق زمین رخ می دهد و با تمام سختی های روند اجرا و گذر دستگاه حفار از بافت متراکم و تاریخی شهر از جمله بازار، عزیزان در پروژه مترو میلی متر به میلی متر جلو می‌روند و حقیقتاً این اقدامات، قابل تقدیر و تحسین برانگیز است؛ کاری که امروز ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: لازم است جامعه دانشگاهی و بخشی از دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند از نزدیک پروژه‌هایی همچون پروژه مترو را بازدید کنند تا تلاش دشمن معطوف به ناتوان جلوه دادن و ایجاد فضای ناامیدی در کشور خنثی شود.

رزمی تصریح کرد: جوانان ایرانی با مشاهده تلاش‌های مهندسان در پروژه‌هایی همچون مترو خواهند دید که همه این مجاهدت ها در راستای آینده ای روشن و رفاه شهروندان است.

  ()

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.