کد خبر : 34483
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 5:59

خمز: اولتیماتوم نداده اند

خمز: اولتیماتوم نداده اند

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سووال، آیا از سوی مالک و مدیرعامل باشگاه به شما اولتیماتوم داده شده است؟ گفت: هیچ کس به من اولتیماتوم نداده است.

به گزارش آی نیوز ، پاکو خمز در جمع خبرنگاران در رابطه با تمرین امروز تیم، اظهار کرد: حضور هواداران در تمرینات و حمایت‌شان از تیم باعث خوشنودی ماست.

تعطیلی‌های مکرر به نفع هیچ تیمی نیست

وی در رابطه با تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر،گفت: پیش از این در این رابطه صحبت کرده‌ام. تعطیلی‌های مکرر به نفع هیچ تیمی نیست. این شرایط برای تمامی تیم‌ها ناخوشایند بوده و به نفع هیچ تیمی نیست. اگر می‌خواهیم بین بازی‌ها وقفه‌ی زیاد نباشد، شرایط باید عوض شود و برنامه‌ریزی‌ها بهتر شود.

خمز در پاسخ به این سئوال، آیا از سوی مالک و مدیرعامل باشگاه به شما اولتیماتوم داده شده است؟ مطرح کرد: هیچ کس به من اولتیماتوم نداده است.

وی در خصوص سخنانش در نشست خبری بعد بازی برابر استقلال، عنوان کرد: من گفته بودم «استقلال تیم خیلی خوبی است و به همین دلیل توانست ما را شکست دهد» حرف دیگری به جز این نزده‌ام.

سرمربی تراکتور درباره عملکرد صفا هادی و آلوارو خیمنز و دلایل تغییرات زیاد در ترکیب تیم، بیان کرد: اینکه یک یا دو بازیکن را مقصر باخت بدانیم، درست نیست. اینجا همه باهم هستیم و پیروزی تیم به خاطر تلاش تمام اعضای تیم است. زمانی هم که می‌بازیم، مقصر یک نفر نیست. به نظرم درست نیست یک یا دو نفر را مقصر بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه من دوست دارم در هر بازی تغییراتی در ترکیب تیم بدهم، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید باید با یک ترکیب ثابت بازی‌کنم. برخی اوقات تغییراتی را برای استفاده از بازیکنان ذخیره انجام می‌دهیم و هر از گاهی هم به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان به ناچار دست به تغییر می‌زنیم. تاکنون بیش از پنج تغییر در ترکیب نداشته‌ایم. وقتی این همه بازیکن خوب داریم، تغییرات زیاد طبیعی است.

وقتی لازم باشد از محمد نصرتی مشورت می‌گیرم

خمز در خصوص نقش محمد نصرتی در کادرفنی، گفت: نصرتی در جذب بازیکن نقش نداشت و وقتی لازم باشد از محمد نصرتی مشورت می‌گیرم؛ اما در نهایت تمام مسئولیت با سرمربی است. زمانی که نیاز باشد از او نظر می‌خواهم، ولی تصمیم‌گیر نهایی در رابطه با تیم من هستم.

وی در خصوص دلایل اینکه تراکتور چرا نمی‌تواند کامبک بزند، گفت: گاه اتفاق افتاده که نتیجه را جبران کرده‌ایم و برخی مواقع نیز این موضوع رخ نداده است.

خمز در خصوص تعطیلی‌های طولانی تمرینات تیم، گفت: پنج روز به بازیکنان استراحت داده بودم و از قبل برنامه‌ریزی شده بود. این تعطیلات را برای تفریح بازیکنان نداده بودم. استراحت پنج روزه به بازیکنان نیاز بود؛ چرا که آنان در طول یک ماه فقط سه روز استراحت داشتند. من راجع به تعطیلی تمرینات تیم تصمیم می‌گیرم. اگر استقلال را برده بودیم کسی در این خصوص صحبت نمی‌کرد. وقتی تیم پیروز می‌شود هر کاری می‌توان انجام داد و کسی نمی‌گوید چرا تمرینات را تعطیل کردید. همه چیز به این مرتبط است که برده‌ایم یا باخته‌ایم.

فعلا بازیکن جدیدی برای تراکتور مدنظر ندارم

وی در خصوص اینکه بازیکنانی را برای تقویت تیم در نیم فصل مدنظر دارید؟ گفت: گزینه‌ها را در زمان نقل و انتقالات بررسی خواهیم کرد. اگر بازیکنی بتواند به تیم کمک کند، جذب خواهیم کرد. الان بازیکنی مدنظر ندارم و فقط به بازیکنان خودم و بازی‌های پیش‌رو توجه می‌کنم.

خمز در خصوص شکست‌های تراکتور مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان، توضیح داد: وقتی تیم شکست می‌خورد؛ طبیعی است همه انتقاد می‌کنند. اما اینکه شکست‌ها را به مسائل بی‌ربط مرتبط می‌کنید، قابل درک نیست. وقتی با تیم‌های خیلی خوب روبه‌رو می‌شویم، ممکن است شکست بخوریم. ما هم تیم خوبی هستیم و آنان هم وقتی مقابل همدیگر بازی می‌کنند؛ یک تیم شکست می‌خورد. ما فصل گذشته دو بازی از سه دیدار بزرگ را برنده شدیم. امسال نتوانستیم پیروز شویم؛ چرا که آنان بهتر از ما بودند.

وی با بیان اینکه ما در تمام مسابقات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، گفت: ما سخت تلاش کرده و کار می‌کنیم تا تراکتور را به بالاترین جایگاه ممکن برسانیم؛ اما نمی توانم در خصوص جایگاه تیم پیشگویی کنم. اختلاف با تیم‌های بالای جدول زیاد نبوده و می‌توانیم بجنگیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

خمز در پاسخ به این سووال که مربی برای پیاده کردن اندیشه‌های تاکتیکی چقدر زمان نیاز دارد؟ گفت: بستگی به فاکتورهای زیادی دارد. برخی اوقات خیلی سریع به آن چیزی که می‌خواهیم دست می‌یابیم و گاه زمان‌بر می‌شود. این موضوع به فاکتورهای زیادی از جمله تاکتیک‌پذیری بازیکنان مرتبط است. ایده‌های جدید یک مربی و فشار زیاد روی تیم باعث می‌شود تا پیاده کردن ایده‌ها زمان‌بر باشد.

خمز: اولتیماتوم نداده اند

خمز: اولتیماتوم نداده اند

خمز: اولتیماتوم نداده اند

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.