کد خبر : 34489
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 6:29

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست

ثبت نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اول آذرماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش آی نیوز ، آزمون با حضور تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۴ هزار و ۴۲۳ سهمیه استخدامی در ۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان برگزار می‌شود.

مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ است.

همچنین نکته قابل توجه این است که برگزاری آزمون‌های استخدامی فراگیر، بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاحیه آن انجام می‌شود.

۳۵۰ محیط‌بان ( فقط آقا ) و ۲۲۰ کارشناس ( خانم و آقا ) در سازمان حفاظت محیط زیست استخدام می‌شوند. ظرفیت هر استان مشخص و در دفترچه راهنمای آزمون درج خواهد شد. داوطلبان برای ثبت نام این آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

کارمندانی که برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی مشکل آزمون ماده ۴۴ دارند می‌توانند در این آزمون شرکت و در صورت اخذ نمره حد نصاب، نسبت به تبدیل وضعیت خود اقدام نمایند.

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با استخدام‌های جدید این سازمان گفت: در سال جاری برای سازمان محیط زیست مجوز استخدام ۵۷۰ نفر را صادر کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: ۱۷ اسفند آزمون استخدام سازمان محیط زیست برگزار خواهد شد

ثبت نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اول آذرماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

آغاز ثبت نام آزمون

آغاز ثبت نام آزمون

آغاز ثبت نام آزمون

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.