کد خبر : 34598
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 12:31

جذب سرمایه رویکردی همگانی است/دستگاههای نظارتی حامی سرمایه گذاری شهری باشند

جذب سرمایه رویکردی همگانی است/دستگاههای نظارتی حامی سرمایه گذاری شهری باشند

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز جذب سرمایه را رویکردی همگانی عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت و مجلس نیز حرکت شهرداری‌ها به سمت جذب سرمایه است.

رضا خلیلی، در نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری شهری همواره اولویت شورا و کارگروه‌های اتاق بازرگانی بوده است، گفت: در این راستا از دستگاه‌های نظارتی درخواست حمایت داریم.

وی با اشاره به اینکه اینکه سرمایه‌گذاری، پدیده تازه‌ای بوده و در دهه گذشته نیز مشکلاتی برای این بخش ایجاد شده و پروژه‌های بسیاری به مشکل افتاده‌اند، گفت: سال قبل قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها ابلاغ شد که ماده یک آن در بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت بود.

خلیلی با اشاره به پایین بودن نرخ سرمایه‌گذاری در بخش عمران شهری در کشور، گفت: باید با اهتمام جدی به این سمت حرکت کنیم، اهتمام ویژه مدیریت شهری نیز به سمت جذب سرمایه‌گذاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به بررسی مشکلات حدود ۸۰ پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری افزود: تعدادی از مشکلات، حل و تعدادی نیاز به کمک دارند.

رضا خلیلی تاکید کرد: اکنون حوزه مشکلات سرمایه‌گذاری باید بیش از گذشته بررسی و حمایت از سرمایه گذاران شود، از مدیران شهری و استانی نیز درخواست داریم که ضمن شفافیت و حرکت قانونمند در این راستا، ریسک پذیر نیز باشند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.