کد خبر : 34621
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:25

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پل عابرپیاده “پل سنگی” مسیر چایکنار تبریز

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پل عابرپیاده “پل سنگی” مسیر چایکنار تبریز

شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت ۷۰ درصدی پل عابرپیاده پل سنگی، به عنوان یکی از پروژه های انسان محور شهرداری منطقه ۱ خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برآورد اولیه احداث این پروژه است که تلاش داریم تا پایان بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد.

حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: پروژه پل عابر پیاده پا سنگی به طول ۱۲۵ متر، یکی از پروژه‌های ترافیکی و انسان‌محور شهرداری منطقه ۱ در بودجه سال جاری است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه این پل یکی از نقاط حادثه‌خیز تبریز بوده و همواره در این محل تصادف منجر به فوت داشتیم، عملیات احداث پل عابرپیاده پل‌سنگی بر اساس مصوبات ترافیکی، در بودجه سال جاری شهرداری منطقه ۱ پیش‌بینی و اجرایی شده است.

شاهوردی با اشاره به بدعهدی مشارکت‌کننده این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه پل عابرپیاده پل‌سنگی جزء پروژه‌های مشارکتی شهرداری منطقه ۱ بود که بدعهدی مشارکت‌کننده موجب نارضایتی شهروندان و روند کند احداث این پل شده بود. وی یادآور شد: تلاش داریم به بهره‌مندی از توان فنی و ظرفیت‌های مجموعه شهرداری منطقه ۱ تبریز، تا پایان بهمن‌ماه این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به مشخصات فنی پل عابرپیاده پل‌سنگی نیز گفت: پل عابرپیاده پل‌سنگی ۱۲۵ متر طول، ۲ متر و نیم عرض و ۵ متر و نیم ارتفاع دارد که با ۴ پایه و سه دهنه به صورت سگمنتال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۶ متر از پل عابرپیاده از سمت مسجد پل‌سنگی عرشه‌گذاری شده است که در ادامه روی پل و در نهایت بخش پایانی آن عرشه‌گذاری می‌شود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.