کد خبر : 34623
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 12:00

فعالیت شبانه نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف

فعالیت شبانه نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از فعالیت تجهیزات و نیروهای خدمات شهری از اولین دقایق بارش برف شبانه در تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص مواجهه با بارش احتمالی برف گفت: خوشبختانه نیروهای خدمات شهری با آمادگی کامل و با تمامی تجهیزات از اولین دقایق آغاز بارش برف در سطح معابر شهر حضور دارند و نسبت به اجرای عملیات زمستانی اقدام کردند.

عباس نژاد افزود: از نیمه شب گذشته تا کنون نیروهای خدمات شهری در سطح شهر حضور دارند و با توجه به برف روبی ها و محلول پاشی های صورت گرفته مشکل خاصی در معابر شهر وجود نداشته و ترافیک در شهر روان است.

وی با درخواست از شهروندان مبنی بر کاهش ترددهای غیر مجاز در مواقع بارش برف و اجرای عملیات زمستانی افزود: اجرای عملیات زمستانی و انجام عملیات محلول پاشی، برف روبی و یخ زدایی بر اساس اولویت بندی های اعلام شده صورت می گیرد و در حال حاضر نیروهای خدمات شهری مشغول انجام وظایف محوله در معابر مختلف شهر هستند.

عباس نژاد در خصوص تجهزات زمستانی شهرداری تبریز افزود: تعداد ۳۷ دستگاه برف روب، ۴۲ دستگاه گریدر، ۵۷ دستگاه محلول پاش ۱۰ هزار لیتری، ۳ دستگاه محلول پاش ۲۰ هزار لیتری و ۳۹ دستگاه محلول پاش ۲ هزار لیتری در عملیات زمستانی تبریز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در تمامی مناطق بابکت برای استفاده در مواقع مورد نیاز به صورت آماده مستقر است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش تاکید کرد: از سال گذشته و با دستورات اکید شهردار تبریز نمک پاشی در سطح شهر تبریز صورت نمی گیرد و با شروع فعالیت و تجهیز کارگاههای محلول ساز و افزایش ماشین آلات محلول پاش در سطح شهر خدمت رسانی مناسبی در زمان بارش ها صورت گرفته است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.