کد خبر : 34629
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 12:14

آغاز به کار سومین کمپ کارآفرینی در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز

آغاز به کار سومین کمپ کارآفرینی در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز

آغاز به کار سومین کمپ کارآفرینی در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز سومین رویداد کارآفرینی با عنوان مدیریت شهری مبتنی بر فناوری‌های نوین شهری و هوش مصنوعی، در راستای به‌روزرسانی سیستم‌های کاربردی حوزه فناوری و مدیریت شهری در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد.

پروین‌دخت لیوارجانی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز در این رویداد اظهار کرد: این رویداد با همکاری تیم علمی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز و منطقه ۶ شهرداری برپا شده که هدف از آن اشتغالزایی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی افزود: برپایی هر ایده و نوآوری با بهره‌گیری از مقوله کارآفرینی، بسترساز اشتغال جوانان می‌شود.

لیوارجانی خاطرنشان کرد: این کمپ چند روزه شامل آموزش های مختلف تخصصی برای جامعه دانشگاهی و دانشجویان این دانشگاه است.

وی اضافه کرد: آموزش های دانشگاه به تنهایی منجر به اشتغالزایی نمی‌شود و بر همین اساس آموزش های لازم برای کارآفرینی داده می شود.

اصغر عابدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز در این رویداد اظهار کرد: کمپ کارآفرینی بعد از کرونا خط شکن شده و هدف از آن اشتغالرایی برای جوانان است.

وی افزود: تمرکز این کمپ توسعه ایده‌های کارآفرینانه با محوریت کار گروهی است که بر همین اساس ۱۲۰‌ ایده و فکر جدید از سوی جوانان کارآفرین برای این کمپ ارسال شده است.

عابدزاده با اشاره به فعالیت داوران رویداد کارآفرینی اعلام کرد: داوران از روز سوم رویداد کار خود را شروع و به ارزیابی ایده‌ها می‌پردازند.

وی اضافه کرد: دانشگاه نسل سوم و چهارم به دنبال مدرک گرایی نبوده و در این دوره باید سوال‌محور باشد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان با اشاره به آفت‌های مدرک‌گرایی یادآور شد: اگر مدرک گرایی در دانشگاه ادامه دار باشد، اشتغالزایی پایدار ایجاد نخواهد شد.

سومین رویداد کارآفرینی با عنوان مدیریت شهری مبتنی بر فناوری‌های نوین شهری و هوش مصنوعی، در راستای به‌روزرسانی سیستم‌های کاربردی حوزه فناوری و مدیریت شهری، با همکاری شهرداری منطقه ۶ در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد که به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

کارگاه های آموزشی هوش مصنوعی در مدیریت شهری، خلق ایده و ایده پردازی، شهر هوشمند، طراحی نوین شهری و تجارب موفق شهرسازی جهان، واکاوی چالش های زیبایی بصری شهری از جمله کارگاه های تخصصی است که در این کمپ برای علاقمندان ترتیب داده شده است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.