کد خبر : 34631
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 12:36

عزم شهرداری تبریز در احداث زیرساخت‌های شهر هوشمند

عزم شهرداری تبریز در احداث زیرساخت‌های شهر هوشمند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه جرقه توسعه هوشمندسازی تبریز از دوره فعلی شورا زده شده است، گفت: شهرداری تبریز عزم راسخی برای توسعه زیرساخت های هوشمندسازی دارد.

روح الله دهقان نژاد در سومین کمپ کارآفرینی اظهار کرد: جای خرسندی است که اراده و عزم راسخی در شهرداری برای احداث زیرساخت های شهر هوشمند وجود دارد به طوری که امیدواریم تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز ۳۰۰ کیلومتر فیبرنوری در کلانشهر تبریز اتمام یابد.

وی با بیان اینکه استارت تشکیل کمیسیون شهر هوشمند باید از چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر زده می شد، افزود: جرقه توسعه هوشمندسازی در دوره فعلی شورا زده شده است و شهرداری نیز در این بین در حوزه تامین زیرساخت های هوشمندسازی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

نائب رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهرهوشمند شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پژوهش محوری از ضروریات هوشمندسازی است، ادامه داد: دانشگاه بهترین محفل برای هوشمندسازی شهری است و مدیریت شهری باید از توانمندی دانشگاهیان و کارآفرینان به نحو احسن استفاده کند.

دهقان نژاد با بیان اینکه یکی از اجتناب ناپذیرترین حوزه‌های مدیریت شهری، مقوله هوشمندسازی است، خاطرنشان کرد: رسالت شورای اسلامی شهر کاهش بروکراسی اداری در بهره مندی از ایده های کارآفرینان است که در این راستا، کمیسیون شهر هوشمند آماده استفاده از ایده های خلاقانه دانشجویان است.

سومین رویداد کارآفرینی با عنوان مدیریت شهری مبتنی بر فناوری‌های نوین شهری و هوش مصنوعی، در راستای به‌روزرسانی سیستم‌های کاربردی حوزه فناوری و مدیریت شهری، با همکاری شهرداری منطقه ۶ در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تبریز آغاز به کار کرد که به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.