کد خبر : 34684
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 11:51

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت آغاز سال جدید میلادی

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت آغاز سال جدید میلادی

شهردار تبریز با صدور پیامی خطاب به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سرکنسول‌های ترکیه و آذربایجان، آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی را تبریک گفت.

عقوب هوشیار با تبریک فرا رسیدن سال‌نو میلادی اظهار کرد: واپسین روزهای سال ۲۰۲۳ با تمامی موفقیت‌ها و چالش‌های آن در حال سپری شدن است و سال ۲۰۲۴ در آستانه پراکندن رایحه امید، صلح و طراوت در سطح جهان است سالی عاری از خشونت، همراه با صلح و مملو از برکت و شادمانی و برخورداری از فرصت‌های بی‌پایان، آرزوی قلبی من است.

در ادامه پیام شهردار تبریز آمده است: در همین راستا، از طرف خود و تمامی شهروندان تبریزی، فرارسیدن سال نو میلادی را به حضور جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و پیشرفت روزافزون و بهروزی را برای شمال عالیجناب و شهروندان محترم کشور زیبایتان آرزومندم.

هوشیار در این پیام آورده است: بی‌شک ارتقای دوستی و همکاری و تعامل روزافزون فی‌مابین در سال آینده، نویدبخش روزهایی سرشار از موفقیت و آبادانی برای کشورهایمان بوده و پیوندها و روابط مستحکم و پرثمرتری را در سال آتی رقم خواهد زد.

تبریز تا امروز با ۹ شهر دنیا اعم از شهرهای استانبول، کربلا، گنجه، باکو، غزه، ارزروم، خجند، قازان و ماگیلف پیوند خواهر خواندگی داشته است.

پیام شهردار تبریز به مناسبت سال جدید میلادی همچنین به ۱۰ تن از دبیران کل سازمان های بین المللی اعم از دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، دبیرکل سازمان شهرهای هوشمند پایدار، دبیرکل اتحادیه شهرهای تاریخی و… ارسال شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.