کد خبر : 34840
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 11:51

جایزه شهرداری تبریز به ۲۰۰ کاربر سامانه بهروب

جایزه شهرداری تبریز به ۲۰۰ کاربر سامانه بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از استقبال شهروندان تبریزی از سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک «بهروب» خبر داد و گفت: در ۱۰ روز گذشته ۱۳۰۰ مورد اپلیکیشن بهروب توسط شهروندان بر روی گوشی تلفن همراه نصب شده است.

حبیبه هراتی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ۱۳۰ کیلوگرم پسماند خشک از طریق سامانه بهروب از شهروندان تبریزی خریداری می‌شود که این میزان رو به افزایش است.

وی افزود: طی ۱۰ روز گذشته، هزار و ۳۰۰ مورد نصب اپلیکیشن بهروب اتفاق افتاده است که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به ۲۰ هزار مورد برسد.

هراتی با اشاره به استقبال خوب شهروندان تبریزی از سامانه بهروب یادآور شد: اکثر موارد نصب شده این سامانه فعال بوده و درخواست جمع‌آوری ارسال می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند به ازای تحویل پسماند خشک، کیف پول خود را شارژ کرده و یا این مبلغ را به حساب موسسات خیریه واریز کنند و یا به عنوان سومین راهکار، عوارض سالانه پسماند خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز همچنین از برگزاری قرعه‌کشی و اعطای جوایز نفیس به ۲۰۰ نفر از کاربران سامانه بهروب خبر داد و گفت: از میان ۱۰ هزار کاربر اول سامانه بهروب، به قید قرعه به ۲۰۰ نفر از کاربران این سامانه جوایز نفیسی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین به قید قرعه به کاربرانی که بیشترین تراکنش را در این سامانه داشته باشند، هر سه ماه یک‌بار جوایزی اهدا می‌شود.

هراتی با اشاره به طرح سامانه بهروب مبنی بر پرداخت ۵۰ هزار تومان به کاربران جدید نیز گفت: با هدف تشویق خانوارهای جدید به تفکیک پسماند در منازل، به هر کاربر جدید که از سوی کاربران قبلی سامانه بهروب معرفی می‌شوند، به شرط تحویل حداقل ۵ کیلوگرم پسماند خشک، مبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به نحوه جمع‌آوری پسماند خشک از طریق سامانه بهروب یادآور شد: روز و ساعت درخواست شهروندان برای تحویل پسماند می تواند در این نرم افزار مشخص شده و همکاران برای جمع آوری در آدرس حاضر شوند.

وی افزود: در حال حاضر هزار و ۳۰۰ کاربر تبریزی عضو سامانه بهروب هستند و با مشارکت رسانه‌های جمعی در معرفی سامانه و همراهی شهروندان فرهنگ دوست تبریز، امیدواریم در ماه‌های آینده تعداد کاربران سامانه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

هراتی با اشاره به نحوه نصب این نرم‌افزار در گوشی ها تلفن همراه نیز گفت: شهروندان عزیز می‌توانند با مراجعه به وبسایت سامانه بهروب، و یا از طریق بازار و اپ استور نسبت به ذخیره‌سازی این نرم‌افزار اقدام کنند که در سیستم‌های عامل ویندوز، اندروید و IOS قابل اجرا است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تأکید کرد: در حال حاضر سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اقدام به جمع‌آوری خشکاله و استفاده از آن در تولید کمپوست کرده است که شهروندان می‌توانند خشکاله خود را مستقیم به سازمان بفروشند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.