کد خبر : 34850
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 11:06

ساماندهی دست فروشان محدوده مرکزی تبریز با احداث بازارچه های محلی

ساماندهی دست فروشان محدوده مرکزی تبریز با احداث بازارچه های محلی

شهردار منطقه ۸ با فرماندار تبریز، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، مدیر عامل سازمان میادین، معاون دادستان و عوامل نیروی انتظامی جلسه ای برگزار و پیرامون ساماندهی دستفروشان محدوده بازار با احداث بازارچه های محلی و… تبادل نظر کردند.

حسین منیری فر با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری، گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز با همکاری ارگان های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان منطقه بازار را در دستور کار خود قرار داده و برآن است تا با احداث بازارچه های محلی، شب بازار، جمعه بازار و … در نقاط مختلف هسته مرکزی شهر، دستفروشان محدوده بازار تبریز را ساماندهی کند.

در این جلسه یونس فاتح فرماندار تبریز به همکاری صمیمانه و تعامل فی مابین ارگان ها در راستای ساماندهی دستفروشان بازار و تجمیع آنها در بازارچه های محلی، تاکید و خواستار احداث بازارچه های محلی مختلف بصورت پایلوت در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۸ شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری نیز در این نشست با تشریح مشکلات و موانع موجود برای احداث بازارچه های محلی در سطح شهر عنوان کرد: احداث بازارچه های محلی با تعامل و همکاری صمیمانه مناطق ۱۰ گانه شهرداری های تبریز امکان پذیرخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان به تنهایی نمی تواند مشکلات موجود را مرتفع سازد ادامه داد: مجموعه شهرداری تبریز نیز باید مانند دیگر کلانشهر ها در احداث و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بصورت یکپارچه عمل نماید، همچنین با برنامه ریزی دقیق، هماهنگی و مطالعات صحیح می توان در احداث و ساماندهی مشاغل موفق عمل کرد و از این طریق کلیه ی شهروندان از آثار مثبت این همکاری و تعامل بهره مند می شوند.

در ادامه مقرر شد، طی روزهای اتی مکان یابی بازارچه های محلی به همراه شب بازار و جمعه بازارها توسط کارشناسان مربوطه، شناسایی شود.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.