کد خبر : 34898
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 20:59

پیام تبریک امام جمعه تبریز به استاندار جدید

پیام تبریک امام جمعه تبریز به استاندار جدید

آی نیوز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی انتخاب مالک رحمتی را به سمت استاندار جدید این استان به وی تبریک گفت.

به گزارش آی نیوز ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به این شرح است:

انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مالک رحمتی را به سمت استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید تقارن کسب رای اعتماد استاندار جدید از هیئت وزیران با سالروز ولادت جوان‌ترین امام شیعیان حضرت امام جواد الائمه(علیه السلام) و سوابق تجارب ارزنده و درخشان مدیریتی وی منظومه مبارک و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این خطه از سرزمین پهناور ایران عزیزمان خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون جناب آقای دکتر مالک رحمتی برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی؛ سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم. پیام تبریک امام جمعه پیام تبریک امام جمعه

همچنین از خدمات شایسته مرحوم سردار زین العابدین رضوی خرّم که در طول مدت حضورش در سمت استانداری آذربایجان شرقی و خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت، الگویی برجسته از مردمداری، دلسوزی و تلاش را به یادگار گذاشت نهایت سپاس و قدردانی را دارم و به روح پرفتوح وی سلام و صلوات می فرستم ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.