کد خبر : 3492
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 10:09

کار هواداران تراختور را به خودشان واگذار کنید

کار هواداران تراختور را به خودشان واگذار کنید

متاسفانه در طول دو سه بازی گذشته و همچنین در اواخر فصل گذشته به جز یکی دو بازی مهم در اکثر بازیها شاهد ریزش شدید هواداران تراکتور بوده ایم.

 در وبسایت های خبری وهمچنین هوادارای دلایل بیشماری برای این ریزش آورده اند که توجه و تامل در هر کدام از این دلایل می تواند مفید به فایده باشد.

اما مهمترین مسئله ای که در مورد هواداران تراکتورسازی وجود دارد نبود و عدم فعالیت یک کانون و یا مرکز هواداران مستقل و واقعا هواداری است.

طبیعی است هواداری که از ۴۵ سال گذشته در روزهای طوفانی و خوب و بد تراکتور حضور داشته است نتواند حضور افراد غیر ورزشی را در راس کانون هواداران تحمل و یا قبول نماید.

البته مدیریت باشگاه مسئله دیگری است که لزوما وجود فرد تراکتوری یا غیر تراکتوری در آن محل بحث نیست. اما وقتی به مسئله هواداران می پردازیم، ضرورت حضور افرادی با وجه مثبت و قابل قبول برای تامه هواداران ضروری می نماید.

به همین منظور اگر مدیران تراکتورسازی که دلسوز این تیم هستند و بیش از همه خواستار موفقیت این تیم می باشند بخواهند اقدام درستی در این زمینه انجام دهند باید امور مربوطه به هواداران را با تعریف سازو کار مشخص به خود هواداران واگذار نمایند.

مدیران نباید از سپردن امور هواداران به خود آنان واهمه و ترسی داشته باشند. این کار برکات زیادی برای تیم و آینده باشگاه خواهد داشت و نام مدیران باشگاه را به نیکی در تاریخ باشگاه و در دل هواداران قدیمی تیم ثبت خواهد نمود.

وجود یک کانون و یا مرکز هواداران با استقلال رای و هماهنگ با باشگاه قطعا می تواند زمینه را برای حضور گسترده در هواداران در بازیهای خانگی و خارج از خانه تراکتورسازی مهیا نماید و بازی اجرایی مهمی در زمینه هماهنگی و همراه نمودن هواداران با باشگاه داشته باشد.

اما در سوی مقابل وجود کانون هواداران فرمایشی و وابسته که ارتباط معنوی و منطقی درستی با هواداران نداشته باشد خود عامل مهمی بر دوری هواداران از باشگاه و ریز روز بروز هواداران حاضر در ورزشگاه و همچنین فرصت دهی به افراد سودجو  خواهد بود. سینا ملک زاده

 

فوری: اتوبوس ها امروز تماشاگران تراکتور را به ورزشگاه می برند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.